Marka Casio Vintage została partnerem artystycznym teledysku pt. „Taki Pooost” promującego przedstawianie realnej rzeczywistości na Instagramie.

Kreacja rzeczywistości to „chleb powszedni” na Instagramie.

Jeśli macie założone konto w tym serwisie, albo kiedykolwiek przeglądaliście czyjś profil, z pewnością Waszą uwagę zwróciły czyste, jasne, piękne zdjęcia. Można być powiedzieć idealne przez wielkie „I”.

Instagram vs. real life

Zapierające dech w piersiach widoki, zjawiskowe mieszkanie, aromatyczna kawa w najbardziej klimatycznej kawiarni, wspaniałe, cudowne, piękne…! Och, ile lukru! Na Instagramie wszystko wygląda piękniej niż w rzeczywistości. A rzeczywistość wcale taka „cukierkowa” już nie jest. Bo życie to nie bajka, są lepsze i gorsze chwile. I nie każdy nas na co dzień korzysta z usług ogrodnika, projektanta wnętrz i kucharza.

I tu dochodzimy do sedna sprawy. Ile prawdy, a ile kreacji jest dzisiaj w mediach społecznościowych? W świecie, w którym królują lajki, hasztagi i followersi – ile miejsca jest na prawdziwą przyjaźń? Na realne spotkanie przy kawie dwóch bliskich sobie ludzi?

Zdj. źródło: fot. Paweł Trojanowski @trojanowsky (Insta)

Teledysk pt. „Taki Pooost” – nowe brzmienie na polskiej scenie muzycznej

Do takich refleksji i przemyśleń skłania najnowszy teledysk pod wymownym tytułem „Taki Pooost”.

Teledysk powstał dzięki współpracy Marty Kondej (DJ-ka Praktyczna Pani) i reżysera Tomasza Chrapusty. To już kolejny teledysk na koncie Chrapusty. Wcześniej stworzył on pierwszy fabularny teledysk beatboxowy w Polsce.

Zegarkowa marka Casio Vintage została partnerem artystycznym teledysku.

Premiera klipu odbyła się dn. 4 października br. w warszawskim klubie „Miłość”.

Zdj. źródło: fot. Paweł Trojanowski @trojanowsky (Insta)

Intencją autorów teledysku „Taki Poost” jest sprowokowanie followersów nad zastanowieniem się nad swoim „instażyciem”.

Z jednej strony klip nawiązuje stylistyką do lat 90. XX wieku, gdzie internet dopiero raczkował, z drugiej – to satyra na media społecznościowe w aktualnym wydaniu.

W teledysku zobaczyć możemy doborową obsadę znaną z telewizji czy mediów społecznościowych właśnie. W rolach głównych występują m.in.: Ida Nowakowska, Monika Mazur, Adam Fidusiewicz.

Zdj. źródło: fot. Paweł Trojanowski @trojanowsky (Insta)

Przekaz klipu jest jasny: „nie udawaj, w przestrzeni social media bądź sobą! Nie wszystko co widzisz w mediach społecznościowych jest prawdą. Nie musisz udawać. Odważ się być sobą!”.

Marka Casio Vintage stanowi niejako pomost pomiędzy światem social media a tym realnym właśnie. Promuje zdrowy dystans oraz ludzi, którzy pokazują świat takim, jakim jest naprawdę.

Zdj. źródło: fot. Paweł Trojanowski @trojanowsky (Insta)

Teledysk można obejrzeć poniżej. Koniecznie obejrzyjcie, posłuchajcie, a potem… skomentujcie i dajcie lajka! 😉 0% nagości, 0% wulgaryzmów, 100% talentu! Zobaczcie sami:

 

Zdj. tytułowe: źródło: fot. Paweł Trojanowski @trojanowsky (Insta)

Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki CASIO Vintage znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu CASIO Vintage.

Redakcja Zegarki i Moda

Proponowane w tej kategorii

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany Required fields are marked *