Marka C&A celebruje wysokojakościowe rzemiosło razem z zespołem specjalistów Rangsutra produkując limitowaną kolekcję o tej samej nazwie. Nowa linia powstała by podkreślić pozycję utalentowanych kobiet oraz ich wpływ społeczny. Kapsułowa kolekcja, składająca się z ręcznie haftowanych projektów, została stworzona przez ponad 2000 wysoko wykwalifikowanych rzemieślniczek z całych Indii.

Inspiracją do stworzenia etnicznych projektów były stroje ludowe z dalekiego Wschodu. W kolekcji C&A x Rangsutra znaleźć można m.in. tradycyjne indyjskie tuniki z oryginalnymi haftami wyszywanymi ręcznie oraz starannie wykończone koszule z bufiastymi rękawami. Oszczędna kolorystyka oparta na bieli i czerni ma podkreślić precyzyjnie wyhaftowane detale i ściegi, które zdobią materiał w okolicach dekoltu lub przy mankietach. Każdy element oddaje hołd bogatemu dziedzictwu indyjskiego rzemiosła, łącząc tradycję z nowoczesnością. W linii Rangsutra wszystkie projekty powstały w oparciu o wygodne, luźne fasony, tak aby uzupełnić letnią garderobę kobiet.

Kolekcja Rangsutra jest efektem współpracy C&A oraz doświadczonych rzemieślniczek mieszkających i pracujących w małych miasteczkach w całych Indiach – głównie w Radżastanie, Uttar Pradesh, Chhattisgarh, Maharasztrze, Kaszmirze i Manipurze.

Limitowana kolekcja C&A x Rangsutra to więcej niż tylko ubrania – to manifestacja ważnych wartości i zaangażowania w sprawiedliwy handel, umożliwiający rozwój lokalnych społeczności i promowanie inkluzji społecznej kobiet. Obie marki połączyła ta sama idea, która towarzyszy podczas pracy – „Szacunek dla wszystkich – dostawcy, podwykonawcy, Klienta oraz wszystkich osób zaangażowanych we wszystkie procesy w firmie.”

Unikatowe ubrania są dostępne w wybranych sklepach C&A w całej Europie oraz online od 16 maja 2024 r. Poznaj piękno rzemiosła i transformacyjną moc współpracy z kolekcją Rangsutra.

Po więcej nowości ze świata mody zapraszamy Was do naszej sekcji Moda.

Redakcja Zegarki i Moda