
Marka Helly Hansen – światowy lider w produkcji odzieży żeglarskiej, narciarskiej i roboczej – zaprosiła do współpracy niezwykłą postać. Pip Hare – brytyjska żeglarka – skromna, a jednocześnie przepełniona wewnętrzną siłą – opowiada w przygotowanym w ramach kampanii filmie o swojej pasji, doświadczeniach w walce o przetrwanie – i przygotowaniach do kolejnych wyzwań.
Helly Hansen x Pip Hare – norweska marka ubrań i brytyjska żeglarka
Dla profesjonalnych żeglarzy na całym świecie ocean jest największym wyzwaniem. To tu natura bawi się z nami na największym placu zabaw żywiołów. Dla żeglarki Pip Hare, ocean to miejsce wielu doświadczeń i osiągnięć – ostatnio została ona pierwszym brytyjskim szyprem, który ukończył samotny, nieprzerwany, okołoziemski wyścig w Vendée Globe 2021 roku.
Pip Hare została ósmą kobieta w historii, która ukończyła ten wyścig, a dokonała tego na drugim najstarszym jachcie – 21-letnim IMOCA Medallia. Być może jest to najbardziej wymagający sport wytrzymałościowy na świecie, ale to poświęcenie Pip Hare i jej wiara w siebie pozwoliły jej przekroczyć linię mety. Teraz, z większym niż kiedykolwiek zapałem, Pip Hare przygotowuje się do startu w Vendée Globe 2024 – tym razem ze wsparciem w pełni profesjonalnego zespołu.
Nowa kampania reklamowa marki Helly Hansen
Nowa, globalna kampania reklamowa marki Helly Hansen na sezon SS22 przedstawia Pip Hare, która wspomina swój pierwszy Vendée Globe i przygotowuje się do kolejnego wyścigu w 2024 roku.
W krótkim filmie Pip Hare opowiada o tym, jak zainspirował ją ten wyścig, wyrażając głębokie poczucie szacunku i więzi z oceanem, miejscem, z którym się utożsamia. Brytyjska żeglarka odkreśla, jak ważne jest zaufanie do siebie i swojego sprzętu podczas takiego wyzwania, a także jak wielką wartość ma posiadanie zespołu, na którym może polegać i który pomoże jej osiągnąć kolejny cel.
“Jestem naprawdę szczęśliwa, że znalazłam kogoś z tak ogromnym doświadczeniem, komu mogę zaufać. Po prostu chcę tam wrócić, chcę to zrobić jeszcze raz. Samotne żeglowanie daje mi szansę bycia osobą, którą nigdy nie mogłabym być na lądzie. Bycie człowiekiem w zderzeniu z żywiołami natury to piękna rzecz” – mówi Hare. “W ciągu całej mojej kariery zawsze musiałam iść własną drogą, a kiedy jesteś tysiące mil od lądu musisz sobie zaufać. Przyjmujesz porażki, bo wiesz, że nagroda jest większa niż ból. Znalazłam coś, co mnie rozpala. Ocean jest w 100% moim miejscem”.
Nawet w najtrudniejszych warunkach, samotnie, na środku oceanu, Pip Hare znajduje poczucie spokoju. Zaufanie do swojej wiedzy, sprzętu i społeczności doprowadziło ją do kilku największych sukcesów i będzie niezbędne w przyszłości.
“Poprzez nową kampanię chcieliśmy przekazać to niesamowite uczucie więzi z żywiołami – poczucie przynależności, które wielu z nas odnajduje w plenerze, a które Pip zna tak dobrze. Podkreślamy, jak ważne jest zaufanie do siebie i swojego sprzętu, a także wsparcie zespołu i społeczności w dokonaniu każdego wielkiego czynu. Kolejny cel Pip wymaga ogromnego zaufania i przygotowania, a my jesteśmy dumni, że możemy ja wspierać w jej podróży w kierunku zdobycia tytułu Vendée Globe w 2024 roku” – powiedziała Joumana Løvstad Dyrektor Strategii Marki i Marketingu w Helly Hansen.
O marce Helly Hansen
Helly Hansen to światowy lider zarówno w produkcji odzieży żeglarskiej, narciarskiej oraz roboczej. Odzież narciarską od Helly Hansen nosi ponad 55 000 profesjonalnych narciarzy reprezentacji olimpijskich, reprezentacji narodowych i profesjonalni instruktorzy i przewodnicy w ponad 200 ośrodkach i kurortach narciarskich. Odzież wierzchnia, bielizna termiczna, odzież miejska, obuwie są sprzedawane w ponad 40 krajach i cieszą się zaufaniem entuzjastów sportu i outdooru na całym świecie.
Redakcja Zegarki i Moda