W dobie otaczającej nas ze wszystkich stron „fast fashion”, Kasia Tusk daje szansę modzie w wersji „slow”. Popularna autorka bloga MakeLifeEasier.pl i właścicielka marki odzieżowej MLE Collection postawiła na nowy projekt modowy – sklep z odzieżą z drugiej ręki.

W ofercie sklepu La Rondé znajdziemy ubrania inspirowane stylem blogerki. Uwagę zwracają marki takie jak m.in.: COS, &Other Stories, Massimo Dutti, 303 Avenue, Burberry czy All Saints. To minimalistyczne, utrzymane w neutralnych odcieniach produkty: eleganckie bluzki, płaszcze, swetry, marynarki, spódnice. Asortyment sklepu cechuje wysoka jakość i szlachetne materiały (wełna, kaszmir, jedwab, skóra, len).

Kryzys klimatyczny, nadprodukcja, konsumpcjonizm, pandemia – te zjawiska na stałe przewartościowały potrzeby i codzienne wybory wielu z nas. Odczuwamy napięcie między chęcią posiadania nowej rzeczy a konsekwencjami tej decyzji dla planety. Chcemy być lepsi dla świata, a jednocześnie nie gorsi dla siebie. W odpowiedzi na te potrzeby stworzyłyśmy La Rondé. To więcej niż marka odzieżowa. To rewolucja w myśleniu i tworzeniu mody – czytamy na stronie internetowej sklepu www.larondebrand.com.

Znane influencerki współpracują z Kasią Tusk 

Sklep La Rondé zaprosił do współpracy znane, utalentowane influencerki – Kasię Szymków, autorkę bloga „Jestem Kasia” oraz cenioną stylistkę Olivię Kijo. Dzięki nim w ofercie sklepu pojawiają się nowe perełki, skrupulatnie wyszukiwane na aukcyjnych serwisach czy w stacjonarnych lumpeksach.

Wszystkie ubrania oferowane w sklepie są przygotowane i odświeżone tak, by sprostać życzeniom nawet najbardziej wymagających klientów. Co ciekawe – uszkodzone egzemplarze są naprawiane i przerabiane, dzięki czemu dostają nowe życie. Otwarciu marki towarzyszyła kampania ze zdjęciami Jakuba Pleśniarskiego. W roli modelek pojawiły się Cleo, Daga Jeż i Matylda Sokołowska.

Agata Gortat – Wojakowska

*zdjęcia: źródło: makelifeeasier.pl