Polska firma CCC zaprosiła do współpracy kolejną znaną osobistość. W najnowszej kampanii Jenny Fairy na sezon wiosna – lato 2023 możemy podziwiać znaną modelkę i aktorkę – Emily Ratajkowski. Najnowsza ambasadorka marki Jenny Fairy ma polskie korzenie.
CCC x Emily Ratajkowski – nowa kampania promocyjna
Kolekcja nawiązuje do paryskiego stylu retro. Cała kampania promocyjna utrzymana jest w klimacie lat 60. XX wieku. Królują pastele, monochromatyczne looki, podkolanówki, rajstopy i sztuczne futerka. Nieodłącznym atrybutem każdej parisian girl są baleriny, beżowe loafersy i czółenka z nonszalancką klamrą i z odkrytą piętą. Ma być dziewczęco i wygodnie. Dalej, możemy zauważyć sportowy akcent – białe sneakresy na platformie, które od jakiegoś czasu są w czołówce trendów.
Stylizacje uzupełniono efektownymi torebkami. W tym sezonie Jenny Fairy proponuje duże modele w pastelowych odcieniach. Hitem są także oryginalne torebki łączące różne faktury, z perłowymi akcentami i sznurkowymi wykończeniami.
Emily Ratajkowski – modelka, aktorka, influencerka
Emily Ratajkowski jest modelką, aktorką oraz influencerką.
Potrafi z powodzeniem łączyć style, uzyskując świeży i zaskakujący look. Tworząc casualowe outfity, zestawia aksamitne sukienki ze sportowymi butami. Na czerwony dywan wybiera wieczorowe kreacje w stylu glamour od najlepszych projektantów – Miu Miu, Michael Kors, Oscar de la Renta. Świetnie się czuje w skrojonych na miarę garniturach, żakietach, koronkowych sukienkach i jedwabnych bieliźnianych sukienkach. Kocha cekiny i ubrania podkreślające jej nienaganną sylwetkę. Potrafi szokować, czego dowodem są wszelkie półprzezroczyste stylizacje.
Urodzona w Londynie Emily Ratajkowski spędziła swoją młodość w Kalifornii. W wieku 14 lat zaczęła występować jako modelka w branży ubraniowej. Większą popularność zdobyła dzięki udziałowi w dwóch teledyskach – „Blurred Lines” Robina Thicke`a i Pharrella Williamsa oraz w klipie „Love Somebody” zespołu Maroon 5.
Zagrała w kilku produkcjach m.in. w „Zaginionej dziewczynie”, „Ekipie” czy „Jestem taka piękna!”. Jest autorką książki „Moje ciało”, która skupia się na temacie postrzegania kobiecego ciała w modelingu. Ratajkowski posiada własną markę kostiumów kąpielowych – Inamorata.
CCC x Emily Ratajkowski – ceny i dostępność
Wszystkie produkty z najnowszej kolekcji na sezon wiosna – lato 2023 będą dostępne w sklepach stacjonarnych CCC, w sklepie internetowym www.ccc.eu oraz w aplikacji. Ceny obuwia zaczynają się od 99,99 zł a torebek od 119, 99 zł.
Najnowszą reklamę Jenny Fairy możecie obejrzeć tutaj:
Karolina Kamińska – Lipińska
zdjęcia: materiały prasowe firmy CCC