
Szwajcarska marka Breitling i londyński dom mody podczas kolacji gwiazd na Manhattanie ujawniły limitowaną edycję kolekcji Chronomat 36 we współpracy z Victorią Beckham.
1 lutego jedne z największych nazwisk mody zebrały się w Nowy Jorku na kameralną uroczystość, na której Victoria Beckham i dyrektor generalny Breitling, Georges Kern, zaprezentowali limitowaną edycję Chronomat 36 Victoria Beckham.
Kolacja odbyła się w stylowej Indochine Restaurant w NoHo. Otwarta w 1984 roku gościła największe ikony z wydarzeń kulturowych miasta.
Premiera zgromadziła wybranych VIP-ów , w tym gwiazdę kampanii nowej kolekcji Annemary Aderibigbe i najlepsze modeliki, w tym Fridę Aasen, Larę Worthington i Helenę Christensen. Obecna była także aktorka Katie Holmes, autor i osobowość telewizyjna Derek Blasberg. Wśród innych godnych uwagi uczestników byli ambasadorowie Breitling American Ballet Theatre, czyli główna tancerka Misty Copeland i modelka Ronja Furrer.
Wieczór rozpoczął się powitalnym aperitifem, po którym nastąpiła wystawna kolacja w charakterystycznym dla Indochine Restaurant francusko-wietnamskim stylu. Następnie rozpoczął się wieczór taneczny z DJ-em Eliasem Beckerem.
Stylowa para
Równie interesująca jak lista gości była sama nowa kolekcja Chronomat 36 Victoria Beckham. Linia została limitowana do 1500 sztuk, łączy w sobie dziedzictwo 140. lat szwajcarskiego zegarmistrzostwa i nowoczesnego stylu projektowania Victorii Beckham.
Jak zauważył dyrektor generalny Breitling, Georges Kern:
“Victoria Beckham to marka, która definiuje nowoczesny i cichy luksus”.
“Wszystko jest przemyślane i wzniosłe, ale jednocześnie z prostotą, którą można nosić od rana do wieczora”.
Victoria Beckham podzieliła się swoimi wrażeniami ze współpracy oraz nawiązała do swojej osobistej wizji kolekcji:
“To była prawdziwa wymiana zdań. Ścisła współpraca z ekspertami w zakresie rzemiosła i know-how firmy Breitling oraz ich wdrażanie mojej estetyki była ekscytująca”.
“To idealny zegarek dla kobiet, które szukają czegoś wszechstronnego. Jest wzniosły i elegancki, ale nadal ma w sobie zrelaksowany charakter.
Mieszanka męskości i kobiecości zawsze była tym co charakteryzowało mój styl ubierania, a w głębi serca jestem minimalistką”.
Nowoczesne retro
Napędzana przez Breitling Calibre 10, kolekcja Chronomat 36 Victoria Beckham, zachowuje klasyczne cechy linii Chronomat, w tym bransoletę typu rouleaux i wypukłe elementy na lunecie umiejscowione co kwadrans. Jednocześnie wprowadza nowe, świeże kolory inspirowane wiosenno- letnią paletą barw w kolekcji Beckham na 2024 rok: miętowy, midnight blue, szary gołębi i piaskowy.
Kolekcja pod wspólną marką zawiera logo Victorii Beckham na wskazówce sekundowej i subtelny napis na bransolecie, a także opcje kopert ze stali szlachetnej lub żółtego złota – odziedziczonego materiału, który Breitling specjalnie odnowił na potrzeby tej kolekcji.
Tarcze zegarków również nawiązują do limitacji samych zegarków: “Jeden z 400” dla każdej sztuki ze stali szlachetnej i “Jeden ze 100” dla każdej sztuki ze złota.
Wspólna kampania Breitling’a i Victorii Beckham odbiła się również szerokim echem w świecie mody. Zdjęcia wykonane przez znanego włoskiego fotografa mody i portretów Mario Sorrentiego – częsego współpracownika Vouge’a i Harper’s Bazaar – przedstawia wschodzącą gwiazdę Annemary Aderibigbe.
Marka określa kampanię:
“Kampania ucieleśnia siłę, wyrafinowanie i dotyk nieoczekiwanego charakteru, które charakteryzują zarówno archetypową kobietę Breitling, jak i Victorię Beckham”.
Wszystkie zegarki są dostarczane w specjalnie zaprojektowanym pudełku sygnowanym wspólną marką, a dla członków modowego zestawu szukających czegoś ekstra, do każdego egzemplarza będzie dołączone etui podróżne Breitling x Victoria Beckham wykonane ze złota.
Redakcja Zegarki i Moda