Po prawie 3 latach nieobecności na New York Fashion Week, marka Tommy Hilfiger powraca w wielkim stylu! Jesienna kolekcja 2022 Tommy Hilfiger to połączenie klasycznego wybiegu ze światem cyfrowym. Prezentacja najnowszej kolekcji będzie wyrazem nowoczesności i zmian w marce, a performance zobaczymy zarówno na żywo, jak i w metaversum. 

Jesteście ciekawi co przygotowała marka Tommy Hilfiger? 

Klasyczny wybieg połączy się z metawersum

Atrakcję prezentującą najnowszą kolekcję marki Tommy Hilfiger zobaczymy pod mottem – „Zobacz teraz, kup teraz”. Performance zagwarantuje obserwatorom niezwykłą podróż do miejsca przepełnionego spontaniczną kreatywnością, otwierając przy tym drzwi do całkiem nowego i odświeżonego świata Tommy’ego Hilfiger’a. Szczególną rolę odegra tutaj platforma Roblox, na której użytkownicy mają możliwość tworzenia własnych zasad gry, a tym razem będą mogli podziwiać nowe projekty marki Tommy Hilfiger.

Kiedy i gdzie będzie można podziwiać najnowszą kolekcję?

Niezwykły pokaz odbędzie się 12 września o godzinie 1.00 w nocy, czyli 11 września o 19.00 czasu nowojorskiego. Prezentacja kolekcji będzie interaktywnym widowiskiem zainspirowanym sceną artystyczną i przesycona Nowym Jorkiem, gdzie narodziła się marka Tommy Hilfiger.

Pokazy odbywać się będą równolegle na dwóch płaszczyznach: w kinie samochodowym na brooklyńskim wybrzeżu East River Brooklyn – Skyline Drive-In oraz w metaversum, czyli w wirtualnym świecie, który odzwierciedla nasze pragnienia i prezentuje nową formę życia.

Cyfrowy performance będzie można podziwiać również w wybranych sklepach Tommy Hilfiger. Na mapie takich miejsc jest Nowy Jork, Chengdu oraz kilka europejskich stolic.

Myśląc o tym, gdzie zainaugurować nasz powrót do pokazów podczas Fashion Week, moje serce od razu powędrowało do Nowego Jorku – powiedział Tommy Hilfiger. Gdy zaczynałem swoją karierę, to właśnie tu spotykały się moda, sztuka, muzyka i show biznes i do dziś przyciąga mnie przekraczanie granic między dziedzinami sztuki. Nasz pokaz będzie zderzeniem inspiracji z moich archiwów z przełomową technologią wirtualnych światów. To wyraz tego, czym jest dla nas powrót na New York Fashion Week: poszerzeniem granic kreatywności, a zarazem powrót do korzeni, by podkreślić tradycję marki Tommy Hilfiger w zrewolucjonizowaniu klasycznego stylu preppy – dodaje.

Rewolucja i nowość w świecie mody

Od pewnego czasu obserwuje się w branży mody wiodący trend tworzenia kolekcji w metaverse. Na takie rozwiązanie pokusiła się także marka Tommy Hilfiger. Prezentacja kolekcji będzie transmitowana na żywo użytkownikom globalnej społeczności gry Roblox, która zrzesza prawie 50 milionów graczy na całym świecie. Nowy Jork opanują awatary prezentujące kolekcję jesienną marki Tommy Hilfiger. Każdy prezentowany produkt będzie można zamówić do dowolnego miejsca na świecie, zgodnie z motywem kolekcji „See Now, Buy Now”.

Julia Jarosz

Interesuje Cię historia i najciekawsze fakty z życia marki Tommy Hilfiger? Czytaj dalej: Tommy Hilfiger – historia marki, najciekawsze fakty, przegląd wybranych kolekcji zegarków

źródło zdjęć: Getty Images, globalblock.eu, The Business of Fashion, nftcaledar.io.