Budowanie tożsamości marki to skomplikowany proces, wymagający dużej wiedzy biznesowej i znajomości danego rynku. Oprócz czynników ekonomicznych najważniejszy zdaje się unikatowy pomysł, wokół którego można osnuć niesamowitą historię i zaprosić odbiorców do jej poznania.

PAUL HEWITT odrobił tę lekcję znakomicie.

Przedstawiciel segmentu fashion przebojem zdobywa kolejne pozycje w rankingach popularności i staje się coraz częstszym wyborem klientów, którzy śledzą modowe nowinki.

Kotwica – motyw przewodni marki Paul Hewitt

Motywem przewodnim jest kotwica – symbol marynistycznego stylu, zawsze na topie, niezależnie od bieżących trendów czy sezonu. Znajdziemy ją wkomponowaną w zegarek, bransoletę, biżuterię i pozostałe akcesoria. Wszystkie są zaprojektowane tak by oddawać symbiozę klasycznej elegancji i sportowej dynamiki, a przy tym stanowić wyrafinowany dodatek do stylizacji na każdą okazję. To możliwe dzięki niemal nieograniczonej możliwości łączenia tych elementów.

Głównymi materiałami używanymi do wykonania produktów PH są srebro oraz stal nierdzewna, dostępna z kilkoma powłokami kolorystycznymi. W zależności od charakteru kolekcji, można wybierać spośród klasycznych stalowych odcieni, ciepłych barw złota  (również w różowym wydaniu), a nawet matowej czerni. Uzupełnieniem bazy może być pleciony nylon, nawiązujący do lin żeglarskich, skóra naturalna, a w damskiej kolekcji nawet marmur!

Marka stawia zdecydowanie na różnorodność i wie, że zarówno w męskich jak i damskich seriach powinny pojawiać się modele nieoczywiste, ocierające się o wydanie unisex. Dzięki temu, w ofercie kobiecej nie brakuje masywnych wizualnie bransoletek, tuż obok filigranowych łańcuszków, zaś Panowie wolący delikatniejsze wzory również się nie zawiodą. Dodatkowo, by móc podkreślić indywidualny styl właściciela, bądź obdarować bliską osobę wyjątkowym prezentem, istnieje możliwość personalizacji wybranego przedmiotu poprzez dowolny grawer.

Dla zapominalskich i tych, którzy mają dużo na głowie przewidziano praktyczne breloki, dzięki którym uda się zapanować nad ginącymi kluczami. To jedno z tych akcesoriów, które łączy przyjemną dla oka formę z niezaprzeczalną użytecznością.

Zegarki damskie Paul Hewitt

A teraz crème de la crème – oferta zegarkowa. Przyznam, że z dużą przyjemnością przegląda się dostępne modele.

Zaskakujące jak szeroki wybór ma płeć piękna. Zdecydowanie na plus rozpiętość w rozmiarach!

Można wybierać od 28 milimetrów w linii Modest do, uwaga, 42 w Chrono! Dzięki temu same decydujemy kiedy stawiamy na dyskretny elegancki look, a kiedy chcemy przyciągać wszystkie spojrzenia. Casualowe stylizacje ożywią serie Miss Ocean oraz Sailor, które znakomicie pasują do denimu i marynarskich barw. Dla żądnych czegoś „z pazurem” polecamy linię Everpulse, która dzięki elektryzującym połączeniom kolorystycznym i dynamicznej tarczy nie może pozostać niezauważona.

Zegarki męskie Paul Hewitt

Panowie mają do wyboru opcje kopert od 36 do 42 milimetrów. Zwłaszcza wariant numer jeden jest coraz rzadziej spotykany, zatem tym bardziej docenią go poszukujący czegoś niewielkiego, ale w nowoczesnym wydaniu. Różne materiały i kolory sprawiają, że nawet największy indywidualista znajdzie coś dla siebie. Dzięki szerokiej gamie pasków i bransolet – od splotu mesh, przez skórę aż po Alcantarę można uzyskać nowy wygląd w zaledwie kilka sekund.

Wszystkie modele pracują na precyzyjnych kwarcowych mechanizmach uznanych marek jak Seiko, Ronda oraz Miyota, w zależności od referencji. Każdy zegarek posiada odporne na zarysowania szkiełko szafirowe a jego wodoszczelność to 5 barów. Aby podkreślić spójność projektu istnieje możliwość dowolnej konfiguracji czasomierz + bransoletka w ramach „gift box”. Dostajemy wtedy pięknie zapakowany zestaw w eleganckim etui.

Niezależnie od wybranego produktu gwarancja to 24 miesiące.

PAUL HEWITT to marka idąca z duchem czasu, bardzo aktywna w mediach społecznościowych. Poprzez kampanię #getAnchored zachęca wszystkich klientów do pochwalenia się swoim wyborem na Instagramie bądź portalu Facebook. Dodatkowo, umożliwia stworzenie indywidualnych kombinacji zegarka i biżuterii za pośrednictwem kreatora online, co daje nie tylko nieskończenie wiele możliwości ale też dużo zabawy.

Wszystko to dostajemy w atrakcyjnej cenie bo już od 567 złotych za zegarek damski, 611 złotych za męski, a dodatki startują od 110 złotych.

Warto zajrzeć na stronę internetową marki i „zakotwiczyć” na nieco dłużej.

 

Marzena Kondera – Giergiel

Redakcja Zegarki i Moda