Mimo coraz bardziej zaawansowanej ciąży, Anna Lewandowska nie zwalnia tempa. Niedawno dowiedzieliśmy się, że jedna z bardziej ulubionych trenerek Polek została ambasadorką odzieży sportowej 4F.

Producent ubrań i żona najlepszego polskiego piłkarza będą promować pierwszą wspólną kolekcję sportową w kampanii: #Welcome to the Club” (tłum. #Witaj w klubie”). Podkreślają tym samym fakt, że ich odzież skierowana jest także do osób rozpoczynających treningi, a nie tylko do zawodowych sportowców.

Podstawowym założeniem tej współpracy jest stworzenie ubrań sportowych, które zarówno „cieszą oko”, jaki i będą zaawansowane technologicznie. Wszystko po to, aby trening był efektywniejszy i przyjemniejszy. Ma być modnie, wzorzyście i wygodnie!

Współpracę z 4F traktuję jako kolejny krok bazujący na moim doświadczeniu. Dzięki temu projektowi będę mogła sprawdzić się w nowych obszarach – po wielu latach treningów, doskonale wiem, jak ważny jest odpowiedni strój sportowy, który powinien zapewnić maksymalną swobodę ruchu przy jednoczesnym wsparciu trenującego. Wierzę, że droga, którą wybraliśmy wraz z 4F pozwoli nam zarazić pasją do sportu jeszcze więcej osób! – dodaje Anna Lewandowska.

Na efekt tej współpracy nie trzeba będzie długo czekać, ponieważ pierwsze produkty pojawią się już w lutym, jako zapowiedź wiosennej kampanii marki. Jak podaje strona internetowa producenta, nowe ubrania będzie można kupić we wszystkich salonach 4F w całej Polsce, jaki i w sklepie internetowym www.4f.pl.

Podpisane porozumienie zakłada, że Anna Lewandowska będzie trenować w strojach 4F, jak i również będzie ambasadorką marki w Polsce i za granicą. Obie strony zgodnie podkreślają, że będzie to projekt długofalowy.

Ta współpraca może odnieść duży sukces, ponieważ zrodziła się z prawdziwej pasji do aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia. A pasja to klucz do wszystkiego!

Anny Lewandowskiej nie trzeba nikomu przedstawiać.

Jest ona nie tylko utytułowaną zawodniczką karate, trenerką personalną, ale też dała się poznać jako dietetyczka i propagatorka zdrowego żywienia. Prowadzi wiele autorskich projektów, między innymi blog Healthy plan by Ann, aplikację Diet and Training by Ann czy Baby by Ann. O jej niebywałej popularności świadczy fakt, że posiada ponad 2,5 miliona obserwujących na Instagramie oraz 1,4 miliona na Facebooku. Wielu z jej fanów chętnie dzieli się efektami metamorfozy, jaką udało im się osiągnąć dzięki wspólnemu treningowi.

Sportowe korzenie wielokrotnie podkreślał również właściciel marki 4F – prezes spółki OTCF, Igor Klaja. Co warto zaznaczyć 4F jest polską firmą, która pragnie łączyć w sobie styl i modę, jak i również nowoczesne technologie sportowe. Firma posiada ponad 170 własnych sklepów w Polsce. Co ciekawe, sportowa marka dostarcza stroje polskim olimpijczykom już od 12 lat! A na tym nie koniec. Stale rośnie w siłę i niedawno rozpoczęła współpracę m.in. ze Słowackim czy Litewskim Komitetem Olimpijskim.

Karolina

Redakcja Zegarki i Moda

Fot. materiały prasowe marki 4F