Moje drogie Panie!

Dziś coś specjalnie dla Was, w dodatku w szczytnym celu.

Jak sądzicie – czy przy okazji zegarków można zadbać o swoje piersi? Oczywiście, że tak!

A która z marek produkuje zegarki i jednocześnie jest partnerem w walce z rakiem piersi? GUESS!

GUESS i organizacja Get in Touch w walce z rakiem piersi

Warto wiedzieć, bo cennej wiedzy nigdy dość, że amerykański dom mody współpracuje z organizacją non-profit o nazwie Get in Touch. Zadaniem tej fundacji jest budowanie świadomości i edukacji kobiet w zakresie chorób nowotworowych i dbania o zdrowie piersi.

W przypadku chorób nowotworowych najważniejszym czynnikiem jest czas, dlatego tak istotne jest wczesne rozpoznanie i szybkie podjęcie skutecznej walki o zdrowie.

Organizacja Get in Touch podejmuje wiele działań, by informować kobiety i skutecznie przyczyniać się do poprawy statystyk wcześnie wykrytych i tym samym wyleczonych chorób.

Daisy Wheel – koło stokrotki, które pomaga samodzielnie badać piersi

Członkami fundacji Get in Touch są specjaliści skupiający się na edukacji kobiet na całym świecie w zakresie dbania o piersi i wczesnego rozpoznania niepokojących sygnałów. Pomóc ma w tym autorskie rozwiązanie, jakim jest narzędzie Daisy Wheel (Koło Stokrotki).

Daisy Wheel to nic innego jak zestaw informacji umożliwiający samodzielne badanie piersi.

Koło zostało zaprezentowane w 34 krajach na całym świecie. Mimo to, członkowie organizacji chcieli dotrzeć do jeszcze szerszego grona osób. Dlatego od czerwca 2019 roku Daisy Wheel jest dostępne również w postaci aplikacji mobilnej.

GUESS i specjalna edycja różowego zegarka

Do całego przedsięwzięcia od lat cegiełkę dokłada również GUESS. Każdego roku amerykańska marka przygotowuje specjalny model zegarka, którego premiera ma miejsce w październiku – miesiącu walki z rakiem piersi.

Od wielu lat, niezmiennym motywem przewodnim jest kolor różowy – barwa ściśle związana z budowaniem świadomości na temat tej choroby.

Do przygotowania tegorocznego modelu zegarka została zaproszona Prezes organizacji Get In Touch – Betsy Nilan.

Razem z projektantami, GUESS stworzył czasomierz, szczególnie dla tych kobiet, które lubią błyskotki.

Koperta ze stali szlachetnej w kolorze różowego złota ma średnicę 40 mm i grubość 11 mm. Tarcza zegarka jest jasnoróżowa, pastelowa. Przed zarysowaniami tarczę zabezpiecza szkło mineralne. Pasek wykonany został z miękkiego silikonu, oczywiście w kolorze „pink”. „Serce” zegarka to mechanizm kwarcowy. Klasa wodoszczelności ustalona na poziomie 30 m pozwala na niewielki kontakt z wodą, np. podczas mycia rąk.

Opisany wyżej limitowany model zegarka GUESS W0032L9 z kolekcji Sparkling Pink dostępny jest w sprzedaży w cenie 639 zł.

Zegarek sprzedawany jest w ozdobnym pudełku.

Jak co roku, dochód ze sprzedaży zegarka zostanie przekazany na działalność fundacji Get In Touch.

 

Agata
Redakcja Zegarki i Moda
*artykuł opracowano na podstawie informacji prasowej GUESS

Proponowane w tej kategorii

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany Required fields are marked *