Kilka tygodni temu amerykańska modelka Gigi Hadid, znana z pokazów Victoria’s Secret i Tommy Hilfiger zakomunikowała na swoich social mediach, że startuje ze swoją debiutancką marką „Guest in Residence”. Czy jesteście ciekawi, co kryje się za nowopowstałym brandem?

Kto jest gościem w rezydencji Gigi Hadid?

Nazwa marki znanej modelki – „Guest in Residence” w języku polskim oznacza „gość w rezydencji”. Skąd właśnie taka nazwa? Jak sugeruje pierwszy, jeszcze przedpremierowy, post marki: „Jesteśmy gośćmi w rezydencji ubrań, które posiadamy. Jesteśmy też gośćmi w rezydencji naszych fizycznych ciał, domów, w których żyjemy i tej planety (…)”.

Według marki Gigi Hadid gościem w rezydencji jest każda osoba, która czuje się dobrze i komfortowo we własnym ciele i na świecie. Zatem tytułowy „gość w rezydencji” to nawiązanie do wielu wartości, jakimi jest ciało, planeta, ale przede wszystkim komfort. Czy właśnie takiego przekazu spodziewaliście się po marce modelki, która od lat podczas wybiegów prezentowała na sobie niezwykle seksowne ubrania?

Marka Gigi Hadid – królestwo kaszmiru?

Modelka Gigi Hadid określa siebie jako królową komfortu i wszystkiego, co jest miłe i przytulne.

Z tego właśnie powodu znakiem rozpoznawczym marki jest dzianina, która składa się wyłącznie z 100% kaszmiru.

Pierwsza kolekcja „Guest in Residence” składa się z 21 produktów w najróżniejszych kolorach – pomarańcz, czerwień, beż, zieleń, tak by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Obecnie na stronie marki można znaleźć wiele produktów – od spodni, swetrów i kardiganów po skarpetki, szaliki i czapki. Ceny produktów zaczynają się od 95 USD do 795 USD.

Naturalność i trwałość

Główną ideą marki „Guest in Residence” jest także tworzenie ubrań, które będą służyły latami. Jest to pewnego rodzaju sprzeciw wobec fast fashion – czyli szybkiej i taniej modzie na jeden sezon. Moda w ciągu ostatnich kilku lat mocno odchodzi od sezonowości stawiając na trwałość i ponadczasowość. Podobny trend jest widoczny w marce modelki Gigi Hadid.

Na stronie marki można znaleźć informacje na temat tego jak pielęgnować kaszmir, by ubrania z niego stworzone służyły jak najdłużej.

Forma prezentowania marki, również odbiega od wielu znanych nam marek odzieżowych. Zdjęcia prezentowane na stronie mają bardzo naturalną ekspresję, a produkty „Guest in Residence” przynoszą na myśl miłe wieczory, w komforcie i wygodzie.

Julia Jarosz

*zdjęcia: źródło: in the know, harpersbazaararabia.com