Otwarcie sklepu Primark w Polsce to jeden z najbardziej wyczekiwanych debiutów tego roku.

Mimo, że to będzie pierwsza placówka w naszym kraju, to sieć jest Polakom raczej dobrze znana, głównie za sprawą zagranicznych zakupów. Co więcej, marka zdążyła sobie zaskarbić wielu fanów, a wszystko za sprawą dewizy: „Niesamowita moda w niesamowitych cenach”. Oznacza to, że za całkiem rozsądne pieniądze, możemy kupić modne i dobre jakościowo ubrania.

Co więcej, wcale już nie będziemy musieli długo na to czekać!

Wielkie otwarcie będzie miało miejsce już 20 sierpnia o godzinie 10.00 w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach. Placówka będzie spora i obejmie swoim zasięgiem dwa piętra oraz 3660 metra kwadratowego powierzchni. Sklep będzie oferować najnowsze kolekcje mody damskiej, męskiej i dziecięcej oraz akcesoria i artykuły wyposażenia domu.

Podążając za globalnym trendem odpowiedzialnego ekologicznie biznesu, Primark stara się wprowadzić do swoich kolekcji jak najwięcej produktów pochodzących z recyklingu i pozyskiwanych zgodnie z zasadami zrównoważonej produkcji.

Salon będzie posiadał 30 kas i będzie tak zorganizowany, aby zakupy były przyjemne i … bezpieczne. W dobie koronawirusa, zachowanie zasad reżimu sanitarnego to podstawowa kwestia.

Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska, komentując otwarcie sklepu Primark w Galerii Młociny powiedział:

Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Warszawy i regionu „niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej.

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która posiada ponad pięćdziesięcioletnią tradycję. Została założona w 1969 roku w Dublinie. Obecnie może się poszczycić 380 salonami w 12 krajach na świecie, między innymi w: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Francji i Niemczech. Co ciekawe, Primark co do zasady nie posiada swojego sklepu internetowego. Konkurencyjne ceny są wypadkową wielu czynników, takich jak zmniejszenie kosztów reklamowych, oszczędności na detalach przy równoczesnym zachowaniu zasad etycznego i odpowiedzialnego handlu. O to ostatnie dba ich wewnętrzny Zespół ds. Etycznego Handlu i Zrównoważonego Rozwoju Środowiska.

 

Redakcja Zegarki i Moda

*artykuł pracowano na podstawie materiałów prasowych Primark

*zdjęcia – materiały prasowe Primark