Swarovski prezentuje swoją kampanię na sezon świąteczny 2024 z globalną ambasadorką marki, nagrodzoną Grammy piosenkarką i aktorką Arianą Grande. Zatytułowana „Impreza marzeń”, kreatywna wizja globalnej dyrektor kreatywnej Giovanny Engelbert została uchwycona przez czołowych fotografów mody Merta i Marcusa oraz uwieczniona na filmie przez reżysera wideo Christiana Breslauera.
“Impreza marzeń”
Swarovski razem z Arianą celebruje nadejście sezonu świątecznego, wkraczając na imprezę marzeń, jakbyśmy przenosili się do radosnego i ekstrawaganckiego świata firmy Swarovski.
Gdy Ariana wchodzi do klubu w pełni odzwierciedlającego istotę marki — oświetlonego jej charakterystycznymi kolorami i symbolami — sezon świąteczny ożywa, a impreza nabiera tempa.
Po drodze Ariana spotyka wielu efektownie ubranych gości i tancerzy, wystrojonych w biżuterię Swarovski i elementami couture.
Z niecierpliwością oczekując na jej przybycie, aby świętować i przetańczyć całą noc, przyjaciele, spośród których każdy wyraża indywidualność, wolność i inkluzywność, dzięki kryształom oraz czerpie inspirację z najbardziej kultowych bywalców przyjęć na świecie z różnych epok, spotykają się, aby zorganizować imprezę marzeń.
Wystylizowana w olśniewające dzieła z kultowej rodziny Swarovski Millenia i eleganckiej Matrix Crash oraz w stylizacji couture zaprojektowanej specjalnie przez Giovannę Engelbert, Ariana rozświetla imprezę czystą radością i świątecznym duchem.
Giovanna Engelbert skomentowała: „Miałam zaszczyt nie tylko stworzyć najbardziej bajeczną imprezę w historii, ale także zrobić to z niesamowitą Arianą Grande. Urzeczywistnienie mojej wizji było absolutną przyjemnością. Obserwowanie jak Ariana w pełni angażuje się w radosny, współczesny glamour marki Swarovski było zarówno wyróżnieniem, jak i czystą radością. To było długo skrywane marzenie, które w końcu stało się faktem w najbardziej ekstrawagancki i żywy sposób, przepełniony kreatywną energią, popkulturą i wspólnym pragnieniem świętowania i szerzenia szczęścia w okresie świątecznym. Zapraszamy wszystkich na Imprezę Marzeń!”.
Ariana Grande dodała: „Świętowanie na „Imprezie Marzeń”, w otoczeniu najmodniejszych, najbardziej glamour gości wystrojonych w biżuterię Swarovski, było niezapomnianym przeżyciem. Uwielbiam sposób, w jaki kampania oddaje świątecznego ducha, a dynamiczny styl teledysku łączy to wszystko w całość. Energia na planie była zaraźliwa — tak dobrze się bawiliśmy tańcząc, że nikt nie chciał wracać do domu! Wspaniale jest szerzyć radość i blask w tym okresie świątecznym i cieszę się, że mogę kontynuować tę podróż ze Swarovskim”.
Rozpoczęcie kampanii
Świąteczna kampania Swarovski 2024 będzie prowadzona od listopada na różnych platformach medialnych, w tym na nośnikach outdoorowych, w telewizji, prasie i wielu przestrzeniach cyfrowych.
Pełna kolekcja Swarovski jest dostępna w sklepach stacjonarnych i online na swarovski.com.
Więcej branżowych wiadomości znajdziecie tu: Wiadomości.
*Materiały prasowe Swarovski
Redakcja Zegarki i Moda