Logo na tarczy zegarka? Skoro jest już na koszulkach, butach, torebkach – to czemu nie? Dziś, moje drogie Czytelniczki, chciałabym zaprezentować Wam nową kolekcję zegarków damskich GUESS G-LUXE.

Logomania – ubrania, które „mówią” same za siebie

Marka GUESS powstała na początku lat 80. XX wieku. Zainicjowano ją w czasie, kiedy największe domy mody, jak np. Versace czy Tommy Hilfiger, wywęszyły duży potencjał w logomanii. Intuicja nie zawiodła. Posiadanie ubrania z nadrukowanym logo producenta, uchodziło wtedy na największy trend. Po latach zapomnienia, trend znów wraca do łask. Moda zmienną jest…

GUESS jest jedną z tych marek, które bardzo silnie podkreśla element swojego wizerunku. Logo to coś więcej niż grafika. Logo to element tożsamości, osobowości firmy i jej postrzegania na rynku.

Logo GUESS to charakterystyczny, odwrócony trójkąt ze znakiem zapytania w środku. Niekiedy zobaczyć też możemy literę G w różnych konfiguracjach.

Nowa kolekcja zegarków damskich GUESS G-LUXE

W nowej kolekcji zegarków damskich GUESS G-LUXE podziwiać możemy logomanię w dość wysublimowanej odsłonie. Czasomierze przyozdobione zostały kompozycją nakładających się liter G – to jedno z ikonicznych symboli marki. Nakładająca się litera „G” widoczna jest zarówno na tarczy zegarków, jak i bransoletach. Wszystkie wykonano techniką grawerowania.

Trzeba przyznać, że całość jest spójna i robi dobre wrażenie. Czasomierze wyróżniają się ciekawym, niebanalnym designem; mają klasę i szyk.

GUESS G-LUXE – dla kobiet, które kochają modę

GUESS G-LUXE to propozycja dla kobiet, które kochają modę. Dla kobiet z dystansem do siebie i świata. Aktualnie, noszenie ubrań czy zegarków z logo marki wcale nie oznacza, że chcemy zakomunikować światu, że jesteśmy bogaci. Oczywiście, chcąc nie chcąc, pokazujemy, że nas na daną rzecz stać. Ale nie o to chodzi.  To raczej komunikat: „bawię się modą, fasonami, kolorami.  Podążam za aktualnymi trendami. Jestem trendy”. Brzmi dobrze, prawda?

Nową kolekcję 3 zegarków damskich GUESS G-LUXE prezentuje poniższy film:

W skład kolekcji GUESS G-LUXE weszły 3 nowe modele. GUESS W1228L1 w kolorze srebrnym, W1228L2 w kolorze złotym oraz W1228L3 w odcieniu różowego złota (bardzo ostatnio popularnego).

Koperty o średnicy 35 mm i grubości 7 mm wykonane zostały ze stali szlachetnej. Trzeba przyznać, że to odpowiednia średnica dla zdecydowanej większości damskich nadgarstków.  

Bransolety również wykonane zostały ze stali szlachetnej. Dla komfortu i wygody, zostały one zwieńczone tzw. systemem G-LINK. Dzięki temu, samodzielnie możemy dopasować zegarek do nadgarstka bez konieczności wizyty u zegarmistrza. Wystarczy odpiąć odpowiednią ilość ogniw i cieszyć się nowym akcesorium dopełniającym stylizację.

Tarcze zostały przykryte szkłem mineralnym. Zarówno na tarczach, jak i na bransoletach umieszczono litery „G” splecione ze sobą. Nazwa kolekcji G-LUXE wzięła się właśnie od tego charakterystycznego elementu.

Klasa wodoodporności, jak to w zdecydowanej większości zegarków typu fashion bywa, ustalona została na poziomie 30 m. Gwarantuje to odporność na niewielkie zachlapania.

Elegancja i szyk połączone z nowoczesnymi trendami sprawiają, że zegarki z kolekcji GUESS G-LUXE są ciekawą propozycją dla każdej kobiety kochającej modę i aktualne trendy.

Sugerowana cena detaliczna za model GUESS G-LUXE W1228L1 to 639 zł, złoty W1228L2 – 759 zł, natomiast W1228L3 w odcieniu różowego złota – 839 zł.

 

Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz inne informacje dotyczące marki GUESS znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tutaj – GUESS.

Agata
Redakcja Zegarki i Moda

*artykuł opracowano na podstawie informacji prasowej marki GUESS

Proponowane w tej kategorii

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany Required fields are marked *