Myśląc o charakterystycznych i rozpoznawalnych brandach lifestylowych, jako jeden z największych można wymienić markę Police, która aby zasłużyć na taką pozycję, przebyła długą, ale też ciekawą i inspirującą drogę.

Wszystko zaczęło się w 1983 roku, kiedy to w ramach Grupy De Ringo na rynek została wprowadzona kolekcja okularów marki Police, a sukces jaki osiągnęła spowodował, że postanowiono rozszerzyć ją o inne produkty.

Tak oto w 1997 roku marka Police wprowadziła na rynek swoją pierwszą linię perfum dla mężczyzn i kobiet. Ruch ten nie tylko był olbrzymim sukcesem na ścieżce rozwoju firmy, ale również pokazał jak wielki potencjał drzemie w tej marce.

W kolejnych latach marka Police coraz bardziej rozbudowywała swoje portfolio produktów. Zdobyte na rynku uznanie sprawiło, że w 2003 roku wprowadzono pierwsze zegarki z logo Police na tarczach. Dwa lata później na rynku pojawiła się kolekcja biżuterii, a w 2011 roku gama produktów Police powiększyła się o małe artykuły skórzane. Ostatecznym krokiem do miana marki lifestylowej stała się kolekcja ubrań.

Tak bogata i różnorodna oferta gwarantuje duże możliwości, zarówno samej marce, jak i klientom szukającym oryginalnych rozwiązań w otaczającym nas świecie.

Sukces marki Police jest w pełni uzasadniony, gdyż to, co nadal charakteryzuje ten brand, to niepowtarzalny styl i odwaga w wyznaczaniu nowych trendów. Brzmi to jako typowy „slogan reklamowy”, ale w przypadku Police obie te cechy faktycznie przenikają się – odwaga przemawia poprzez styl. Już od samego początku marka postanowiła iść swoją własną drogą, nie bacząc na zasady i utarte szlaki.

Stało się to motywem przewodnim Police – nieustanna chęć rozwijania się i ewolucji na rynku sprawia, że jest idealnym wyborem dla wymagających klientów szukających własnego, indywidualnego stylu.

Marka doceniana na całym świecie

Swój sukces Police zawdzięcza nie tylko niepowtarzalnej stylistyce oferowanych produktów. Czym byłyby bowiem nawet najwspanialsze artykuły, gdyby nie ich odpowiednia dystrybucja?

W Police bardzo dobrze zadbano o tę kwestię, dzięki czemu ich produkty dostępne są już w ponad 100 krajach. Największy jednak sukces marka odnosi na swoim rodzimym, europejskim rynku. Wśród Państw, gdzie Police jest najbardziej popularne, wyróżnić można Włochy, Francję, Niemcy, Hiszpanię, Wielką Brytanię i Portugalię. Równie ważnymi rynkami jak ten europejski jest Azja – gdzie Japonia jest wyraźnie na prowadzeniu, oraz Bliski Wschód, gdzie prym wiodą Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Co równie ciekawe, fanów włoskiego stylu i marki Police znajdziemy także w USA.

Przepisem na sukces Police jest popularność i świetnie rozbudowana sieć dystrybucji. Według raportów Police stale podnosi swoje wyniki. Tak oto na koniec 2022 roku lifestylowa marka zanotowała 22% wzrostu względem roku 2021 i tym samym zdołała przywrócić poziom sprzedaży sprzed pandemii, co w obecnych czasach ogólnego kryzysu jest zdecydowanie olbrzymim sukcesem, którego niejedna firma może pozazdrościć.

Współpraca z ikonami kina i sportu

Jako marka lifestylowa, Police maksymalnie wykorzystuje swój komercyjny potencjał poprzez bogate portfolio kampanii reklamowych z udziałem gwiazd Hollywood, takich jak George Clooney, Antonio Banderas, czy też Bruce Willis.

Związek marki z kinem nie sprowadza się jedynie do współpracy ze znanymi aktorami.

Równie chętnie Police realizuje wspólne projekty z twórcami filmów akcji. Patrząc na tytuły można zwrócić uwagę, że szczególnie jeden bohater, a w zasadzie superbohater przypadł marce do gustu. Mowa oczywiście o Mrocznym Rycerzu z Gotham, czyli Batmanie – marka współpracowała przy takich filmach jak: Batman v. Superman: Dawn of Justice, Justice League, czy najnowszym The Batman.

O zegarku Police zaprezentowanym właśnie z okazji premiery tego ostatniego filmu pisaliśmy tutaj:

Police Batman Vengeance Edition z okazji premiery nowego filmu o Mrocznym Rycerzu!

Poza partnerstwami w Hollywood, marka jest również obecna w świecie sportu – współpracuje zarówno z ikonami piłki nożnej takimi jak David Beckham i Neymar Jr., jak również z topowymi kierowcami wyścigowymi: Lewisem Hamiltonem i Georgem Russellem. Police ma w swoim dorobku partnerskim również współpracę z zespołem Formuły 1 – Mercedes – AMG Pertonas.

Czterdzieści lat nieustannego rozwoju

Wymienione wyżej cechy od czterdziestu lat są gwarantami sukcesu Police. Marka nieustannie odkrywa nowe rozwiązania i inspiracje stylistyczne.

Dokładnie w tym roku marka Police obchodzi swoje 40-ste urodziny i pomimo swojej dojrzałości, wcale nie planuje zwalniać tempa rozwoju. Co rusz dowiadujemy się o kolejnych premierach w każdym z obszarów działalności tego włoskiego producenta. Z okazji okrągłej rocznicy, Police prezentuje cztery jubileuszowe produkty.

W Polsce będziemy mieli okazję zapoznać się z jednym z ciekawszych projektów tego sezonu – dostępny będzie specjalny urodzinowy zestaw w skład którego wchodzi zegarek oraz portfel. Zegarek w pełni oddaje ducha marki Police – stanowi połączenie olbrzymiej 49-milimetrowej stalowej koperty w kolorze czarnym z bransoletą tego samego koloru i ze złotymi wstawkami. Wisienką na tym stylistycznym torcie jest szara tarcza widoczna przez niebieskawe szkło co nadaje całości zdecydowanego wyrazu.

Projektanci chcąc podkreślić jubileuszowy charakter tego czasomierza, zdecydowali o ozdobieniu go literą „P” w iście historycznym, gotyckim stylu.

Wszystkie urodzinowe zestawy są limitowane do 1983 sztuk.

Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki POLICE znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu – POLICE

Mateusz Pycia