Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka są muzycznym małżeństwem. Ona jest znaną piosenkarką, on perkusistą i muzykiem. Wspólnie komponują. To właśnie pasja do muzyki, stała się tłem do opowiedzenia ich własnej historii miłosnej. Kolekcja zyskała wymowny tytuł „Longplay”, czyli płyta długogrająca, która jest symbolem długiego stażu. Natomiast hasło „Z dwóch singli, stworzyliśmy Longplay” – to metafora połączenia dwóch osobowości gwiazdorskiego małżeństwa w dobrze zgrany zespół, który od ponad 22 lat tworzy rodzinę.

Jaka jest symbolika najnowszej kolekcji W.KRUK?

Kolekcja „Longplay” jest twórcza i innowacyjna. Biżuteria, będąca jej częścią, jest skierowana zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn, co jest nowością w przypadku współprac ambasadorskich tej marki.

To, co łączy najnowszą kolekcję to nowoczesność, minimalizm i bogata symbolika. Nic nie jest tutaj przypadkowe. Muzyka, jako spoiwo łączące gwiazdorskie małżeństwo, jest szczególnie zaakcentowana. Dźwiękowe piktogramy, które zostały użyte, mają swoje odniesienie zarówno do utworów, jak i do wspólnego życia. I tak, między innymi:

  • „play” to nowy początek związku;
  • „record” to czas spędzony razem i generowanie wspomnień;
  • „shuffle” to splot dwóch ścieżek życiowych w związku;
  • „loop” to pętla – czyli uczucie w związku, które nigdy się nie kończy…;
  • niezapisana pięciolinia – to zaproszenie do tworzenia nowych, wspólnych momentów;
  • „longplay” – czyli tytułowa płyta winylowa jako synonim długiego, wspólnego życia.

Za tymi symbolami kryje się głębsze przesłanie. Kluczowym hasłem spotu reklamowego są słowa: „Słyszymy się i potrafimy siebie słuchać”. Skoncentrowanie na relacji z tą drugą osobą i wspólne przeżywanie chwil są podstawą udanego związku.

Jaka biżuteria znalazła się w kolekcji „Longplay”?

Kompilacja biżuteryjna zawiera zarówno drobne i stonowane elementy, jak i niezwykle modne tej jesieni obfite formy. Świetnie będą one współgrać z luźnymi stylizacjami rockowymi i wszelkimi artystycznymi lookami. Jak podkreśla marka W.KRUK, wszystkie modele biżuterii wykonane zostały ze srebra próby 925, wybrane zostały pokryte 14 – karatowym złotem i czarną emalią.

Damska odsłona kolekcji zawiera:

  • pierścionki, w tym jeden podłużny na trzy palce;
  • naszyjniki i chokery;
  • kolczyki;
  • wisiorki.

W skład biżuterii męskiej wchodzą:

  • pierścionki męskie;
  • bransolety;
  • wisiorki;
  • spinki do koszuli.

Całości dopełnią skórzane akcesoria, w tym torebki oraz jedwabne chusty.

Ambasadorską kolekcję reklamuje spot, który możecie obejrzeć tutaj:

Jako ciekawostkę dodam, że w najnowszym numerze pisma „Twój Styl” pojawił się wywiad oraz sesja zdjęciowa z Natalią Kukulską i biżuterią „Longplay” w roli głównej. Firma W.KRUK ma na koncie już wiele gwiazdorskich współprac. W maju tego roku ukazała się kolekcja z Natalią Kukulską i jej córką Anią Dąbrówką pod tytułem „O Matko! Jak ja Cię kocham!”. Wcześniej poznaliśmy m.in.: „MEA” Magdy Mołek, „Freedom” Martyny Wojciechowskiej czy „Ohelo” Ewy Chodakowskiej.

Dostępność 

Kolekcja dostępna jest w sprzedaży zarówno w salonach firmowych W.KRUK zlokalizowanych w całej Polsce, jak i w sklepie internetowym: www.wkruk.pl/longplay.

Karolina Kamińska – Lipińska

*zdjęcia: https://wkruk.pl/longplay