Amerykański dom mody GUESS przygotował specjalny, limitowany model damskiego zegarka, którego premiera ma miejsce w październiku – miesiącu walki z rakiem piersi.
Dane statystyczne są zatrważające. W Unii Europejskiej co 2 minuty wykrywany jest rak piersi u kobiety. Co 6 minut jedna z nich umiera. W skali roku daje to liczbę 88 500 śmiertelnych ofiar tego typu nowotworu. W Polsce wykrywa się około 14 000 przypadków zachorowań rocznie. Połowa z nich umiera. Przyczyną jest… czas. Nowotwór wykrywany jest bardzo często zbyt późno. Wiąże się to z niską wiedzą społeczną. Od lat bowiem w świadomości kobiet rak piersi jest tematem tabu, o którym nie chcemy rozmawiać.
GUESS wspiera walkę z rakiem piersi
Tabu odważnie łamie amerykański dom mody GUESS.
Marka od 7 już lat wspiera działania organizacji non – profit o nazwie Get in Touch. Zadaniem tego stowarzyszenia jest budowanie świadomości i edukacji w zakresie chorób i dbania o zdrowie piersi, a jego członkami są specjaliści, którzy edukują kobiety.
Edukują za pomocą autorskiego rozwiązania jakim jest narzędzie Daisy Wheel (Koło Stokrotki). Co to takiego? Daisy Wheel to nic innego jak proste narzędzie, dzięki któremu kobiety mogą samodzielnie badać piersi. Zostało zaprezentowane milionom pań w całych Stanach Zjednoczonych i w 34 innych krajach na całym świecie.
Od ubiegłego roku jest dostępne również w postaci aplikacji mobilnej.
GUESS Sparkling Pink – zegarek, który pomaga w walce z rakiem piersi
Amerykański dom mody GUESS od lat dokłada swoją cegiełkę do walki z rakiem piersi. Każdego roku marka przygotowuje specjalny model zegarka. Jego premiera zawsze ma miejsce w październiku. Dlaczego akurat wtedy? Bo właśnie październik to miesiąc walki z rakiem piersi. Niezmiennie od lat motywem przewodnim zegarka jest kolor różowy, czyli barwa ściśle powiązana z budowaniem świadomości na temat nowotworów.
Jaki zegarek marka przygotowała na rok Anno Domini 2020?
To damski zegarek GUESS Sparkling Pink o referencji GW0032L1.
Do przygotowania tegorocznego modelu zegarka, marka GUESS zaprosiła do współpracy panią prezes fundacji Get in Touch – Betsy Nilan. Razem z projektantami domu mody, wspólnymi siłami, stworzono kobiecy, przyciągający wzrok czasomierz.
Gdzie na zegarku pojawia się kolor różowy?
Różowe są przede wszystkim lśniące kryształki, które znajdują się na kopercie zegarka. Różowe są także indeksy i cyfry rzymskie na tarczy. Na tarczy największą uwagę przyciąga Koło Stokrotki.
Koperta o średnicy 36 mm i 9 mm grubości sprawia, że ten zegarek powinien odpowiadać rozmiarem wielu kobietom.
Zegarek ma jednocześnie luksusowy i sportowy charakter. Szczypta luksusu to oczywiście kryształki, a sportowy charakter zegarkowi nadaje pasek wykonany z miękkiego, elastycznego silikonu.
Aby cieszyć się zdrowiem i nieskazitelnym wyglądem zegarki przez długi czas, tarczę zabezpiecza szkiełko mineralne. „Serce” tego modelu to mechanizm kwarcowy, który łączy przyjemne z pożytecznym, a klasa wodoszczelności to 30 m.
Zegarek wraz z kartą gwarancyjną zamknięto w małym, różowym, brokatowym pudełku stworzonym na wzór puzderek biżuteryjnych. Szczypta luksusu w czasie choroby może być uzdrawiająca.
Cena i dostępność
Zegarek dostępny jest w wybranych salonach Time Trend oraz u partnerów handlowych firmy ZIBI w cenie katalogowej 499 zł. Co ważne, część dochodu ze sprzedaży zegarka, marka GUESS przekaże na działalność fundacji Get in Touch.
Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki GUESS znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu – GUESS.
Agata Molka