Gucci Timepieces & Jewelry prezentuje nowe modele zegarków z kolekcji Le Marché des Merveilles. Motywy zwierzęce – tygrys, pszczoła i wąż, które są znakami rozpoznawczymi tej kolekcji, elegancko komponują się z wykwintnymi haftami na tarczy oraz z efektownymi paskami.

Gucci Timepieces to jedna z najbardziej niezawodnych i spójnych marek zegarków fashion. Marka Gucci, którą cechuje przejrzyste podejście do projektowania, kreowała, rozwijała i produkowała kultowe zegarki Gucci od wczesnych lat 70-tych.

Zegarki Gucci są wykonywane w Szwajcarii, a ich innowacyjność, nowoczesny wygląd, jakość i kunszt wykonania rozpoznawane są na całym świecie. Czasomierze Gucci są dystrybuowane na cały świat za pośrednictwem ekskluzywnej sieci butików Gucci oraz wybranych dystrybutorów zegarków. Od stycznia 2010 r. Gucci Timepieces dystrybuuje również kolekcje Gucci Jewelry, korzystając z wiedzy zdobytej w branży zegarków i wykorzystując synergie między branżą zegarków i biżuterią.

Kolekcja zegarków i biżuterii Le Marché des Merveilles to kolekcja iście bajkowa! Nie mam na myśli tylko i wyłącznie wyglądu tych produktów, ale przede wszystkim historię, która się za nimi kryje. Dyrektor kreatywny Gucci – Alessandro Michele storzył linię inspirowaną światem mody, ale dzięki ilustracjom Phannapast Taychamaythakool oraz tekstom Aracha Cholitgul kolekcja Le Marché des Merveilles to przede wszystkim trzy bajki, których bohaterowie zdobią biżuterię i zegarki. Cała kolekcja zegarków i biżuterii oraz wszystkie trzy bajki dostępne są na stronie internetowej marki Gucci, natomiast na końcu tego artykułu znajduje się film promujący tę kolekcję oraz jedna z bajek wraz z ilustracjami.

Nowe modele zegarków z kolekcji Le Marché des Merveilles to czasomierze na skórzanych paskach oraz na paskach nylonowych. Skórzane brązowe paski wykonane są z cielęcej skóry Toscano, natomiast modele bardziej sportowe wyposażone są we wspomniane nylonowe paski z wstęgą Gucci i napisem L’Aveugle par Amour (tłum. ślepiec z miłości / zaślepiony miłością).

To, co wyróżnia zegarki Gucci i sprawia, że są absolutnie wyjątkowe, to zastosowanie haftu na tarczach. Wyhaftowane wzory to wąż, tygrys lub pszczoła na pasmowym tle.

Pasek modelu w kolorze antracytu jest wykonany z jednego kawałka skóry, użytego zarówno do paska, jak również do wykończenia tarczy. Pasek ozdobiony jest bardzo szczegółowym czerwonym wężowym wzorem, który porusza się spiralnie wzdłuż paska, zanim zostanie schwytany pod szafirowym szkłem, w które wyposażone są wszystkie modele z tej kolekcji.

Kolorystyka czasomierzy z kolekcji Le Marché des Merveilles jest spójna z charakterystyczną kolorystyką marki Gucci. Koperty tych zegarków mają średnicę 38 mm i wykonane są ze stali nierdzewnej lub pokryte żółtym złotem w technologii PVD. Ponadto dekiel zegarków zdobi wygrawerowany wzór. Serce zegarków stanowi kwarcowy szwajcarski mechanizm ETA. Zegarki te są wodoszczelne do 50 m.

Model Gucci Bengal jest wyposażony w płótno GG Supreme i pokrętło z nadrukiem Gucci Bengal, przedstawiające tygrysy rozproszone pośród kolorowych lasów, przedstawione w postaci grafiki w stylu pociągnięcia pędzla, która tworzy trójwymiarowy efekt.

Ceny zegarków z kolekcji Le Marché des Merveilles wahają się w granicach: 790$ – 1100$

 

Bajka o Siranee

W głębokim lesie w dalekiej krainie znajdziesz Fabrykę Cudów. Fabryka jest prowadzona przez wszelkiego rodzaju fantazyjne zwierzęta, które specjalizują się w tworzeniu klejnotów i talizmanów Le Marché des Merveilles.

Teraz nadszedł dziewięćdziesiąty szósty jubileusz fabryki. Istnieje mit, że co dziewięćdziesiąt sześć lat, w noc pierwszej pełni Księżyca, Bogini Lwicy przyjdzie i spełni jedno życzenie.

Delfin Loma dużo myślał o Siranee. Siranee jest kamiennym posągiem, który był opiekunem fabryki od początku jej historii. Siranee chroni wszystkich przed wszelkim pechem, ale sam posąg nie ma życia. Loma rozmawia z innymi zwierzętami i wszyscy zgadzają się, że poproszą boginię lwów o nadanie życia Siranee.

Wszystkie zwierzęta w fabryce są bardzo podekscytowane, ponieważ uwielbiają Siranee. Wszyscy zaczynają przygotowywać ofiary dla bogini lwów, niektórzy nawet podróżują daleko, aby znaleźć coś wyjątkowego.

Chang i Eng Syjamskie Koguty wylatują w kosmos. Dziobią, dziobią i dziobią każdą jasną gwiazdę, którą znajdą. Następnie wracają na Ziemię z dziobami pełnymi meteorytów o milionie kolorów.

Motyl Buppha wysyła swoją najlepszą drużynę kolibrów, aby znaleźć najsłodszy nektar z najsłodszego kwiatu. Po tym jak kolibry przywożą nektar, Pszczoła Kusumalya produkuje najczystszy miód i wykorzystuje swoją wiedzę alchemiczną, by zamienić miód w złoto. To specjalne złoto jest tak przejrzyste jak miód i jasne jak wschód słońca.

Tygrys Pitswart chce wybrać piękny kwiat dla bogini lwów. Jednak kończy się to tym, że wystraszył kwiat, który zapłakał kroplami diamentów. Kiedy Pitswart widzi, że kwiat się go boi, pociesza mały kwiatek i daje jej jeden z jego najostrzejszych zębów, by mogła się bronić. W zamian kwiat daje Pitswartowi diamenty jej łez i od tego czasu stają się najlepszymi przyjaciółmi.

Kiedy nadejdzie pierwsza pełnia księżyca, bogini lwica schodzi z nieba i odwiedza Fabrykę Cudów. Jest pod wrażeniem tego, jak bardzo wszyscy kochają Siranee. A także bardzo zadowolona ze wszystkich ofert, które otrzymuje. Składa więc wszystkie rzeczy, które każdy jej oferował, wkłada do ust i powoli żuje. Kiedy otwiera usta, małe serce zbudowane ze wszystkich darów wpada w jej ręce. Następnie Bogini Lwicy wkłada małe serce do klatki piersiowej Siranee i szepcze mu coś do ucha.

Kilka chwil później wszystkie zwierzęta zaczynają słyszeć dźwięk bijącego serca i powoli Siranee otwiera oczy. Potem zmienia się z kamiennej figury w prawdziwą panterę z ogromnym uśmiechem na twarzy. Pantera Siranee rozgląda się i widzi wszystkie zwierzęta tańczące z radości.

Kochamy Cię, Siranee!

Ilustracje: Phannapast Taychamaythakool

Tekst w oryginale: Aracha Cholitgul

Źródło: www.gucci.com

Weronika

Redakcja Zegarki i Moda

*Zdjęcia i film pochodzą z materiałów prasowych marki Gucci oraz ze strony www.gucci.com i oficjalnego kanału na www.youtube.com