Gratka dla fanów technologii i wirtualnej rzeczywistości – eobuwie.pl i Adidas łączą siły w modowo-gamingowym projekcie. Efektem jest nowatorska rozgrywka na znanej platformie Roblox. Zagraj w adiventure by eobuwie.pl i poznaj supermoce butów Adidas!

W dobie rozwijających się prężnie technologii i narzędzi opartych na sztucznej inteligencji marki modowe nie chcą pozostawać w tyle. Nic dziwnego, wirtualna rzeczywistość stwarza bowiem nieograniczone możliwości rozwoju i działań marketingowych. Moda cyfrowa staje się coraz bardziej powszechna, wpływa na przemysł odzieżowy i jego użytkowników.

Eobuwie.pl marka, która zrewolucjonizowała rynek obuwniczy

Eobuwie.pl to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się internetową sprzedażą obuwia, torebek i akcesoriów w multibrandowej formule. Marka od lat mocno stawia na technologię, dzięki czemu plasuje się w czołówce najlepiej rozwiniętych cyfrowo platform modowych w Europie.

Oferuje klientom m.in. nowoczesną usługę skanera „esize.me”, który w 5 sekund generuje precyzyjny model stóp w 3D. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko nietrafionych zakupów i dobieramy odpowiedni rozmiar butów, bez potrzeby ich mierzenia. Brzmi ciekawie, prawda?

 

 

Marka Adidas pierwsze próby lokowania swoich produktów w wirtualnej rzeczywistości ma już za sobą. Limitowana edycja NFT z kolekcji Into the Metaverse spotkała się z wielkim zainteresowaniem odbiorców i wyprzedała się w ekspresowym tempie.

Niezwykła współpraca Eobuwie.pl i Adidasa

Eobuwie.pl i Adidas w swojej technologicznej misji postanowiły pójść o krok dalej – prosto do wirtualnego świata platformy gamingowej Roblox, która dziennie przyciąga blisko 52 miliony aktywnych graczy. Roblox umożliwia uczestnikom samodzielne kształtowanie rozgrywki poprzez kreowanie przedmiotów, miejsc akcji czy personalizowanie swojego awatara.

 

Roblox jest jedną z najpopularniejszych gier na świecie, stwarza wiele kreatywnych możliwości, dzięki którym można dzielić się z innymi graczami stworzoną przez siebie autorską rozgrywką. Jest to również miejsce spotkań, dające uczestnikom możliwość wzięcia udziału w wybranej przez siebie grze. O fenomenie platformy świadczą m.in. elastyczność i oferowane możliwości. To uczestnicy zabawy definiują styl i formę rozgrywki oraz ustalają zasady. A to wszystko „ubrane” w prostą – by nie powiedzieć wizualnie ubogą grafikę.

 

Roblox we współpracy z Adidas i eobuwie.pl ukazuje modę z innej perspektywy. Gra adiventure by eobuwie.pl zapewnia płynne przejście z realnego świata mody do wirtualnej gamingowej rzeczywistości.

 

 

Gra i buty? Zupełna nowa rzeczywistość!

Gracz ma do wyboru 4 światy: miasto, lasy, mroźną Arktykę oraz wulkan. W każdym z nich znajdziemy oficjalną kolekcję obuwia adidas, która zapewni naszej wirtualnej postaci niezbędne supermoce. Do wyboru jest wiele modeli, które urozmaicą naszego awatara, takie jak Adidas Avryn, Adidas Ultra Boost 1.0, Adidas Supernova, Adidas Ultra Boost Light, Adidas Web Boost i Adidas Terrex Swift.

 

Rozgrywka oferuje również specjalne bonusy dla użytkowników. Atrakcje w postaci udziału w imprezach czy konkursach, w których można wygrać wartościowe bony na buty Adidas, z pewnością czynią grę jeszcze bardziej interesującą.

 

Gra oferuje dwa tryby: solo lub multiplayer. Pokonując szybko kolejne trasy, użytkownik jest klasyfikowany w specjalnym rankingu. Dobre wyniki są punktowane – gracz zdobywa adicoins, które może wymieniać na kolejne modele butów.

 

Wraz z rozwojem mody cyfrowej nadchodzi nowa era dla przemysłu odzieżowego. Świat wirtualny oferuje nieograniczoną przestrzeń do modowych eksperymentów i odkrywania własnego stylu.

Marki odzieżowe i projektanci starają się sprostać technologicznym trendom wypuszczając interaktywne kolekcje i promując swoje produkty wyłącznie w przestrzeni cyfrowej.

 

W ubiegłym roku miała miejsce pierwsza edycja Metaverse Fashion Week, na której pięćdziesiąt ogólnoświatowych marek zaprezentowało wirtualne kolekcje. Wśród nich znalazły się Dolce&Gabbana, Paco Rabane, Etro czy Tommy Hilfiger. Ubrania można było zakupić wyłącznie po pokazie, przy użyciu wirtualnej waluty.

 

Agata Gortat-Wojakowska