Coraz więcej marek świadomie podkreśla fakt, że moda zostawiła za sobą podziały na wiek, rozmiar i różnorodność – i słusznie!

Zarówno od strony projektowania, jak i użytkowania ubrań moda przeszła przez lata ogromną metamorfozę. Wystarczy rozejrzeć się po „świecie mody” i zauważyć, że nie ma już w nim miejsca na metrykę, wąską rozmiarówkę i sztywne kanony. Dawniej obowiązujące trendy, dziś przez klientki są odrzucane.

Kobiety coraz częściej wybierają ubrania, które pasują do nich, do ich stylu życia i osobowości, a nie do aktualnych trendów. Na szczęście, w świadomości kobiet zachodzą zmiany. Decydują się one na noszenie ubrań, które sprawiają im przyjemność i zapewniają komfort, niezależnie od wieku czy ilości posiadanych fałdek na brzuchu.

Marka De La Fotta – dobrze ubrana kobieta jest sobą

„Plus size” czy „advanced style” (moda uliczna ze starszymi paniami i panami w roli głównej – przyp. red.) to pojęcia, z którymi polska marka modowa De La Fotta ma wiele wspólnego. Od początku istnienia, dom mody szyje ubrania oversize, w luźnych i minimalistycznych krojach, ponieważ wie, że kobiety świetnie czują się w takich fasonach.

Moda bez względu na rozmiar

Projektantki De La Fotta nie chcą, by kobiety myślały o swoich ciałach jako takich, które muszą pasować do rozmiarów S, M, L tym samym wpędzając je w kompleksy. Pomagają w dobraniu stylizacji wielu kobietom w każdym wieku, ponieważ nie tworzą sztucznych podziałów. Trzymają się założeń bez względu na aktualnie obowiązujące trendy, bo przecież najlepsza stylizacja na świecie to taka, która dobrze wygląda na Tobie. Pewność siebie obroni każdą stylizację.

„I Ty możesz być modelką”

Właśnie dlatego raz do roku, w różnych lokalizacjach Łodzi, marka modowa realizuje autorski projekt profesjonalnej sesji fotograficznej z naturalnymi kobietami.

Przyjaciółki marki, fanki, klientki oraz osoby ciekawe takiej przygody zapraszane są na sesje zdjęciowe, podczas których mają okazję wcielić się w rolę modelek. Podczas tego wydarzenia wszystkim uczestniczkom dobiera się odpowiednią stylizację, makijaż i fryzurę oraz całą koncepcję sesji. Materiały z sesji zdjęciowych włączane są do katalogów kolekcji, materiałów promocyjnych itp.

Przekazywane i dystrybuowane są na targach branżowych i wydarzeniach modowych nie tylko w kraju, lecz także za granicą.

Do domu mody De La Fotta każdego roku przyłączają się inne marki partnerskie, które podzielają założenia i pomysł. Np. w tym roku marka miała przyjemność współpracować z Hammer (producent obuwia damskiego), Gabriella (producent rajstop i pończoch) oraz Galante Towary (producent toreb, plecaków i nerek).

Takie wydarzenie staje się inspiracją dla innych kobiet i jest dowodem autentyczności naszych działań. Poziom akceptacji swojego ciała, ale także tolerancja dla wyborów stylizacji wśród kobiet stale wzrasta. Autentyczne kobiety ze swoją naturalną urodą stają się coraz bardziej doceniane.

Moda bez względu na wiek

Kolekcje skierowane są do kobiet niezależnie od figury, wieku i typu urody. Brak dojrzałych twarzy w świecie mody to już przeżytek. Na wybiegach pojawiają się seniorzy, “mature models” – jak nazywa samą siebie Nicola Griffin.

Źródło: www.independent.co.uk/news/people/

Kobiety w kwiecie wieku nie tylko pozują do sesji zdjęciowych, lecz także stają się “twarzami” marek czy biorą udział w pokazach mody. Modelki niepełnosprawne promują różnorodność w modzie oraz zmianę społecznego nastawienia do osób niepełnosprawnych. Pojawia się mnóstwo kampanii pod hasłem “bez granic”, “piękno nie ma granic”. Kompleksy, rozmiary i uprzedzenia zdecydowanie robią miejsce autentyczności i naturalności w  byciu sobą.

„Twoje ubrania powinny być takie jak Ty. Wyjątkowe”

W tym duchu działa także marka De La Fota. Dom mody prowadzony jest przez dwie, wspaniałe kobiety – Beatę i Zuzannę, mamę i córkę. Ich styl charakteryzują pomysłowe printy, niestandardowe zestawienia różnych tkanin i wymyślne dodatki. Chcą, by ubrania były dopasowane do kobiet, a nie odwrotnie. W dodatku ubrania te są wykonane z ekologicznych materiałów, przyjaznych dla skóry i wygodnych w użytkowaniu. Właścicielki chcą zachęcić inne kobiety do celebrowania swojej wyjątkowości i zabawą modą, która powinna być źródłem dobrego samopoczucia, radości i tolerancji.

 

Jeśli i Ty chcesz czuć się piękna, bez względu na wiek i rozmiar, zapraszamy na zakupy do sklepu internetowego www.delafotta.com.

Artykuł powstał we współpracy z marką modową De La Fotta