Najnowsza reklama Tiffany & Co. z Beyoncé w roli głównej to kolejna odsłona współpracy, która została zapoczątkowana w 2021 roku. Pierwszy film reklamowy „About Love”, nakręcony wspólnie z mężem piosenkarki – Jay-Z, utrzymany był w klasycznym klimacie, nawiązując muzycznie piosenką „Moon River” do melodramatu „Śniadanie u Tiffany’ego”.

Ikona muzyki pojawiła się w najnowszej kampanii marki Tiffany & Co., której przesłaniem jest celebrowanie miłości 

Premiera najnowszej kampanii zbiegła się również z promocją najnowszej płyty Beyoncé. „Renaissance”, bo taki jest jej tytuł, z miejsca okazał się sukcesem! W dniu wydania krążek otrzymał pierwsze miejsce zestawienia amerykańskiego notowania Billboard 200.

Spot reklamowy marki biżuteryjnej Tiffany & Co. nosi tytuł „Lose Yourself in Love”. Komunikacja skupia się wokół historii miłosnych, które są motorem napędowym Tiffany & Co. Sami twórcy piszą, że zawsze „stoją po stronie miłości i siły”. Gwiazda i jej mąż są świetnym przykładem love story w świecie show-biznesu. Tworzą bowiem od 2008 roku zgrane i udane małżeństwo.

Kolekcja „Lose Yourself in Love” to pełna pochwała radości bycia sobą. Opiera się ona na 4 głównych konceptach:

1. Tiffany Lock ma symbolizować jedność i inkluzywność. To specjalna bransoletka z oryginalnym zapięciem, które przywołuje na myśl kłódkę. To pochwała siły, wspólnoty i więzi. Całość dopełniona jest ręcznie osadzanymi diamentami.

2. HardWear to kolekcja stworzona specjalnie dla Beyoncé. Inspirowana jest odważną i nasyconą energią wielkiego miasta. Mocno industrialna. Powstała na bazie konceptu grubszego łańcucha. Przyciąga wzrok, łącząc różnej wielkości ogniwa. To właśnie ta biżuteria gra jedną z głównych ról w najnowszym spocie. Ostatnimi czasy widzimy wyraźny powrót takich błyskotek!

3. Tiffany T, to również ważny element kompilacji. Słynie z rozpoznawanego motywu litery T. Reprezentuje swoim desingem siłę i moc, drzemiącą w każdej kobiecie.

4. Tiffany Diamond to najcenniejszy element kolekcji. Ikona muzyki zaprezentowała się w zestawie błyszczących elementów kolekcji m.in. bransoletkach Tiffany & Co. Schlumberger®, diamentowych kolczykach i platynowym naszyjniku wysadzanym diamentami.

Całość kampanii, jak i sama płyta Beyoncé jest utrzymana w klimacie muzyki klubowej lat 90. XX wieku. Można ją nazwać sentymentalną podróżą do korzeni. A jak Wam się podoba najnowsza reklama z piosenkarką?

Karolina Kamińska – Lipińska

*zdjęcia: źródło: www.tiffany.com