Ostatni tydzień obfitował w przedpremiery długo oczekiwanych filmów, w tym oczywiście Barbie. Wiele marek skorzystało z tej sposobności i połączyło różowe siły prezentując swoje produkty w tym atrakcyjnym towarzystwie.
Jedną z nich był ultra kobiecy Guess, który idealnie odnalazł się w promocji swoich nowych zegarków, z pomocą filmu Grety Gerwig.
Niezwykłe spotkanie
20. lipca Fabryka Norblina i jej Kinogram zamieniły się na chwilę w stylowy Barbie Land. Takiej ilości Barbie i Kenów w jednym miejscu nie spodziewaliśmy się nawet w snach.
Dlatego korzystając z zaproszenia marki Guess, grzecznie podążyliśmy za różowym tłumem do sal kinowych.
Barbie – znamy, ale czy na pewno?
Przez dziesięciolecia Barbie była trwałym symbolem piękna i mody. Wprowadzona na rynek w 1959 roku przez firmę Mattel Inc., Barbie szybko stała się kulturową ikoną i wzorem do naśladowania dla młodych dziewcząt na całym świecie.
Jej stale ewoluujący styl zawsze znajdował się w czołówce trendów mody, inspirując pokolenia do przyjęcia własnej indywidualności i kreatywności.
I w to głęboko wierzymy, jednak film – nie spojlerując – da nam ogromną przestrzeń do dodatkowej interpretacji.
Kilka słów o Guess
Guess to marka traktująca z celebracją każdą kobietę. Zaczynając od początku istnienia, głównym założeniem produktów sygnowanych kultowym trójkątem, jest podkreślanie kobiecości i naturalnych atutów płci pięknej.
Założona w 1981 roku przez braci Marciano marka Guess zrewolucjonizowała branże mody. Z roku na rok rzesza fanów, a przede wszystkim fanek – powiększała się w ekspresowym tempie. Sprawiając, że Guess stał się potęgą, która posiada już nie tylko ubrania – ale również dodatki uzupełniające look.
Buty, torebki to pożądane akcesoria, ale Guess poszedł jeszcze dalej – wykorzystując swoje rozpoznawalne logo – oferuje dodatkowo zegarki i biżuterię.
Zegarki Guess
Stylowe czasomierze, to kwintesencja połączenia stylu włoskiego (korzeni braci Marciano) i amerykańskiego przepychu. Bogato zdobione modele kryształami, odważne połączenia kolorystyczne czy przemycanie w projektach logo Guess – sprawiły, że niezwykle trudno przejść obojętnie obok takich zegarków.
Zresztą doskonale widać to w sklepach, w których możemy znaleźć tę markę na półkach. Zdecydowanie wyróżniające się zegarki, przykuwają uwagę i stają się bestsellerami.
Przedpremiera filmu Barbie
Przejdźmy jednak do samego pokazu, który przyciągnął wiele rozpoznawalnych twarzy.
Świetnie zaaranżowana przestrzeń była skąpana w różu, dając możliwość do zrobienia sobie kilku zdjęć.
Logo Guess wiodło zdecydowanie prym, znajdowało się na ściankach, elementach dekoracyjnych i nawet na pudełkach z różowym popcornem.
Goście z zainteresowaniem spoglądali w róg sali kinowej, w której pojawiły się nowości zegarkowe. 10. wyjątkowych modeli, które nawet w półmroku odbijały pojedyncze światła.
Wiedzieliśmy, że z bliska zrobią one jeszcze większe wrażenie. Jednak najpierw czekały nas obowiązki w postaci rozpoczynającego się filmu Barbie.
Połączenie sił Guess & Barbie
Spotkanie było prowadzone przez dwie reprezentantki zegarków Guess w Polsce – Brand Manager Dominikę Błachnio oraz Marketing Manager Magdalenę Grzeszczuk.
Panie opowiadały o idei połączenia tych dwóch kultowych brandów, jakimi są Barbie i Guess, a także o tym, dlaczego tak ważne jest przesłanie siły kobiet i ich kobiecości.
To zaskakujące w jak odmienny sposób możemy spojrzeć na utarte schematy, wykorzystując w tym celu konsumenckie zabiegi.
Guess to wyjątkowa marka. W każdym projekcie zegarka skupia się na tym, by kobieta czuła się komfortowo i wyjątkowo. Podkreśla jej charakter i jest okazją do manifestacji swoich poglądów. Jest mi niezmiernie miło, że z roku na rok zwiększamy zainteresowanie zegarkami, wychodząc naprzeciw nie tylko Guessomaniaczkom, ale również kobietom, które cenią swoją siłę i niezależność.
Mówi Dominika Błachnio, Brand Manger marki Guess
Dokładnie tak. Nasza komunikacja marketingowa, to nie tylko pokazanie zegarka, ale również wskazanie wyróżników, które są niezwykle spójne z ideą marki. Dlatego dzisiaj spotykamy się na pokazie filmu Barbie, który traktuje temat kobiet z należną uwagą, dając nam niezwykle ważne przesłanie.
Dodaje Marketing Manager – Magdalena Grzeszczuk
Podsumowanie
To było zaskakujące popołudnie. Przełamanie stereotypów pozwala na nowe doświadczenia, które pięknie zostały zamknięte zarówno w filmie Barbie, jak i na koniec przy prezentacji zegarków Guess.
Niezaprzeczalnie nadchodzą nowe czasy, popkultura już rozpoczęła tę zmianę.
Więcej o nowych modelach Guess przeczytacie już niebawem w naszym kolejnym artykule.
Kasia Wójcik
Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki GUESS znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tutaj – GUESS.