Logo marki na tarczy zegarka? Skoro jest już na bluzach, t-shirtach, butach, torebkach – to dlaczego nie? Dziś prezentujemy Wam, drodzy Czytelnicy, nowy wpis o zegarkach GUESS, których wspólnym mianownikiem jest mocno eksponowane logo marki.

Logomania – ubrania i dodatki, które mówią same za siebie

Epatowanie logo jeszcze do niedawna uchodziło za szczyt całkowitego braku gustu i smaku. W sezonie jesień/zima 2018/19 okazuje się, że to jeden z najważniejszych trendów w modzie. Projektanci prześcigają się w nowych projektach i reklamach „żywych billboardów”.

Przypomnijmy tylko, że początki logomanii sięgają lat 80. XX wieku, kiedy to największe światowe marki wywęszyły tu duży potencjał. Wystarczy rzucić okiem na archiwalne kolekcje Versace, Ralpha Laurena czy Tommy’ego Hilfigera, aby się zorientować, że jaskrawe, ostentacyjne logo było elementem codziennych stylizacji.

Źródło: www.plotek.pl

„Wszystko ma jakieś logo. To nasza nowa rzeczywistość” – powiedział projektant mody Demna Gvasalia w rozmowie z portalem „Business of Fashion”. I trudno się z nim nie zgodzić. W erze mediów społecznościowych – obrazy, fotografie, znaczniki i hastagi wypierają język pisany. Nazwa marki i jej logo to kwestia absolutnie podstawowa. Jeśli followersi rozpoznają w stylizacji logotypy marek, z którymi chcą się identyfikować, to zgarnia ona tysiące lajków.

GUESS – brand założony w „szczycie logomanii”

Jednym z amerykańskich domów mody, który świadomie buduje wizerunek marki, a rozpoznawalność marki opiera na logo jest GUESS. Brand założony został w szczycie logomanii na początku lat 80. ubiegłego wieku w USA przez braci Marciano. Jedną z najbardziej znanych ambasadorek marki jest Jennifer Lopez. Czytaj więcej tutaj: Jennifer Lopez twarzą nowej kolekcji marki GUESS. Poza ubraniami dla kobiet, mężczyzn i dzieci, GUESS sprzedaje również akcesoria modowe, biżuterię, perfumy oraz to, co nas interesuje najbardziej, czyli zegarki.

Kolekcja zegarków GUESS to czasomierze typu fashion, które całkiem dobrze uzupełnią każdą stylizację. W bogatej ofercie tego producenta znajdziemy ciekawy design inspirowany stylem ulicznym i aktualnymi trendami. Jednym z nich jest właśnie logomania.

Zegarki damskie GUESS z silnym akcentem na logo

Prezentowane damskie propozycje to 4 kolekcje. Wszystkie na stalowych bransoletach w odcieniach srebra, złota i różowego złota. Elementem, który spaja wszystkie modele jest silna ekspozycja logo GUESS. W kolekcjach wykorzystano jeden z najbardziej rozpoznawalny znak firmowy amerykańskiej marki – odwrócony trójkąt.

W linii G Twist dostępnej w mniejszym, jak i w większym wariancie tarczę zegarka zdobi logo skomponowane z nietypowo ułożonych czterech liter G.

W kolekcji Tri Glitz uwagę przyciągają zegarki na plecionej bransolecie z kryształkami Swarovskiego wokół koperty.

W kolekcji Lola logomania emanuje z największą siłą. Na cyferblacie umieszczono nie tylko trójkąt, lecz także duży napis GUESS wraz ze znakiem zapytania. Każdy z tych elementów stanowi jeden z regularnie wykorzystywanych znaków przez markę.

Ostatnia z prezentowanych kolekcji to Imprint. Zegarki mają charakter unisexów – są dedykowane zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Tutaj klasyczne zastosowanie trójkątnego logo połączono z ciekawą formą nawiązującą do plastrów miodu. Zarówno w modelu z czarną, jak i złotą kopertą trójkąt składa się kilkudziesięciu małych kółek. Cały projekt wieńczy czarny silikonowy pasek.

Logomania GUESS trwa nieprzerwanie od początku istnienia marki, czyli od 1981 roku. Dzięki umiejętnemu wkomponowaniu tego emblematu, wiele czasomierzy stało się jednymi z najlepiej rozpoznawalnych zegarków na świecie.

Ceny zegarków: 469 zł – 799 zł.

 

Agata
Redakcja Zegarki i Moda
*artykuł opracowano na podstawie informacji prasowej marki GUESS