Marka The North Face rozpoczęła właśnie swoją najnowszą kampanię – Never Stop Exploring. Partnerstwo z niesamowitymi kobietami takimi jak profesjonalna wspinaczka Caroline Ciavaldini, modelka i aktywistka Shareefa J oraz założycielka The Wanderlust Women, Amira Patel, ma na celu zainspirowanie kobiet na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.

Kampania obejmie serię prelekcji w największych europejskich miastach, które mają na celu zgromadzenie w jednym miejscu czołowych kobiecych głosów z branży outdoorowej oraz kobiet ze wszystkich środowisk, które chciałyby dowiedzieć się więcej na temat wędrówek i treningu.

Wydarzenia będą odbywać się w lipcu w kilku większych europejskich miastach, dając uczestniczkom szansę porozmawiania i zdobycia wiedzy od inspirujących kobiet z całej Europy.

Podczas imprez zorganizowanych w sklepach The North Face będzie można:

  • wysłuchać inspirujących opowieści i praktycznych porad dotyczących outdooru,
  • skorzystać ze wskazówek w temacie doboru odpowiedniego sprzętu i sposobu jego używania,
  • a także wykorzystać zniżki na zakup produktów, które przydadzą się podczas eksploracji.

Kampania rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem kolekcji Active Trail wykonanej z tkanin pochodzących z recyklingu przy zachowaniu świetnych parametrów technicznych. Całość składa się z rozmiarów standardowych i plus size.

W trakcie kampanii pojawią się jeszcze dwie kolekcje:

Mountain Athletics, w której wykorzystane zostały elastyczne i odporne tkaniny, zaprojektowane z myślą o treningu,
oraz Athletic Outdoor, która pojawi się pod koniec czerwca, z materiałami odprowadzającymi wilgoć w cieplejsze dni.

Więcej informacji w social mediach 

Aby uzyskać więcej informacji na temat kampanii, lub bezpośrednio zapisać się na wydarzenie, warto odwiedzić stronę www.thenorthface.com lub obserwować profile na Instagramie @thenorthfaceuk i Facebooku @thenorthface.

Redakcja Zegarki i Moda

Baner