
Marka The North Face rozpoczęła właśnie swoją najnowszą kampanię – Never Stop Exploring. Partnerstwo z niesamowitymi kobietami takimi jak profesjonalna wspinaczka Caroline Ciavaldini, modelka i aktywistka Shareefa J oraz założycielka The Wanderlust Women, Amira Patel, ma na celu zainspirowanie kobiet na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.
Kampania obejmie serię prelekcji w największych europejskich miastach, które mają na celu zgromadzenie w jednym miejscu czołowych kobiecych głosów z branży outdoorowej oraz kobiet ze wszystkich środowisk, które chciałyby dowiedzieć się więcej na temat wędrówek i treningu.
Wydarzenia będą odbywać się w lipcu w kilku większych europejskich miastach, dając uczestniczkom szansę porozmawiania i zdobycia wiedzy od inspirujących kobiet z całej Europy.
Podczas imprez zorganizowanych w sklepach The North Face będzie można:
- wysłuchać inspirujących opowieści i praktycznych porad dotyczących outdooru,
- skorzystać ze wskazówek w temacie doboru odpowiedniego sprzętu i sposobu jego używania,
- a także wykorzystać zniżki na zakup produktów, które przydadzą się podczas eksploracji.
Kampania rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem kolekcji Active Trail wykonanej z tkanin pochodzących z recyklingu przy zachowaniu świetnych parametrów technicznych. Całość składa się z rozmiarów standardowych i plus size.
W trakcie kampanii pojawią się jeszcze dwie kolekcje:
• Mountain Athletics, w której wykorzystane zostały elastyczne i odporne tkaniny, zaprojektowane z myślą o treningu,
• oraz Athletic Outdoor, która pojawi się pod koniec czerwca, z materiałami odprowadzającymi wilgoć w cieplejsze dni.
Więcej informacji w social mediach
Aby uzyskać więcej informacji na temat kampanii, lub bezpośrednio zapisać się na wydarzenie, warto odwiedzić stronę www.thenorthface.com lub obserwować profile na Instagramie @thenorthfaceuk i Facebooku @thenorthface.
Redakcja Zegarki i Moda