Wyjdź poza ramy i poznaj nową kolekcję zegarków Swatch powstałą we współpracy z paryskim Muzeum Luwr.

Luwr. Najsłynniejsze, największe i najbardziej spektakularne pod względem liczby zbiorów muzeum na świecie. Znajduje się w centrum Paryża, a zdecydowana większość turystów zwiedza go przede wszystkim dlatego, by zobaczyć Mona Lisę, czyli słynny obraz Leonarda da Vinci, przed którym ustawiają się kolejki.

Co ciekawe, obraz ma swoich własnych ochroniarzy i chroni go kuloodporne szkło!

Ale Mona Lisa to nie jedyne dzieło sztuki. W centrum uwagi zwiedzających paryskie muzeum są też inne obrazy, jak np. flamandzkiego malarza Fransa II Pourbusa.

Źródło: www.fajnepodroze.pl

Swatch + Louvre = nowa kolekcja zegarków

Szwajcarska marka zegarków Swatch, po owocnych współpracach z innymi muzeami w Amsterdamie i Madrycie, kontynuuje kulturalną podróż po świecie, tym razem zatrzymując się w Muzeum Luwr w Paryżu. 

Swatch po raz kolejny przenosi dzieła mistrzów sztuki na nadgarstki miłośników zegarków i sztuki.

Efektem współpracy szwajcarskiej marki Swatch i Muzeum Luwr w Paryżu są 4 nowe modele zegarków. Każdy czasomierz inspirowany jest innym arcydziełem sztuki prosto z Luwru.

Co to więc za nowości? I czym inspirowane?

Oto one.

Pierwszy z zegarków o nazwie LISA MASQUEE powstał z inspiracji jednego z najsłynniejszych portretów świata – wspomnianej na wstępie Mona Lisy Leonarda da Vinci.  

Flirtująca Mona Lisa, umieszczona na pasku zegarka, ozdobiona została maską – szlufką w kolorze pomarańczowym.

Tarczę tego czasomierza w kolorze szarym urozmaiciła gra słowna z napisem „YlOUvre”.

Portrety Marii Medycejskiej i jej męża Henryka IV (króla Francji) autorstwa flamandzkiego malarza Fransa II Pourbusa powracają do życia za sprawą zegarków Swatch – modeli o nazwie HAIRYBLUE MARY i HENRYTHEFORCE.

W interpretacji dyrektora kreatywnego marki, Maria zmieniła kolor włosów na królewski niebieski, a król Henryk IV zaczął nosić czerwone hipsterskie okulary. 

Amorek z „Porwania Heleny” włoskiego artysty Guido Reni’ego, na zegarku FLECHE D’AAMOUR, wskazuje jedyny właściwy punkt – czerwone serce symbolizujące dzień zakochania.

W środku czerwonego serduszka znajduje się cyfra „28”.

Wszystkie 4 nowe modele posiadają typowe dla marki parametry techniczne: mechanizmy kwarcowe, wodoszczelność klasy 30 m, koperty o średnicy 34 mm lub 41 mm, kolorowe paski wykonane z silikonu oraz symboliczne dla kolekcji – szlufki z napisem „LOUVRE”.

Zegarki w cenie od 310 zł do 345 zł są już dostępne w salonach marki Swatch oraz w sklepie internetowym pod adresem https://shop.swatch.com/pl.

W 2020 roku marka Swatch będzie kontynuowała swoją podróż przez kolejne, inspirujące światowe muzea.

Gdzie będzie następny przystanek? Jesteście ciekawi? Informacja już wkrótce!

Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki SWATCH znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu – SWATCH.

Redakcja Zegarki i Moda

fot. materiały prasowe

Proponowane w tej kategorii

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany Required fields are marked *