Dwaj znani i lubiani polscy projektanci – Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski zaprojektowali nową kolekcję dla sieci sklepów odzieżowych OCHNIK.

Paprocki & Brzozowski tworzą swoje modowe imperium od 2000 roku. Obaj panowie są absolwentami Wydziału Tkaniny i Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. W 2004 roku zostali uznani „Projektantami Roku 2004” przez miesięcznik „Elle”. Na swoim koncie mają wiele udanych współprac z polskimi markami modowymi, np. Reserved.

W 2009 roku stworzyli kolekcję jesień/zima dla innej, równie popularnej marki – OCHNIK. Współpraca była udana, dlatego marka równo po 10 latach zdecydowała się ją powtórzyć.

Paprocki & Brzozowski projektują dla OCHNIK

W najnowszej kolekcji zaprojektowanej dla znanej marki produkującej galanterię i odzież skórzaną znaleźć można zarówno ubrania damskie, jak i męskie.

Jesienne płaszcze, skórzane ramoneski i luźne bluzy z kapturem zaprojektowane zostały dla panów; natomiast skórzane obcisłe spodnie, spódnice i sukienki – dla pań. Dla pań także duet polskich projektantów przewidział duże, pojemne torebki i walizki.

Wśród zimowych dodatków do mody wyliczyć można szaliki, kominy i czapki.

Trzeba przyznać, że poszczególne elementy kolekcji dobrze ze sobą pasują i razem i osobno, jako punkt wyjścia do jesiennych stylizacji.

W kolekcji dominują biało – czarne barwy.

Motywem, które scala nową kolekcję jest hasło: „OCH!”. Logo „OCH!”, „OCHNIK” lub „PB” pojawia się na niemal wszystkich ubraniach i akcesoriach, zwłaszcza torebkach.

W reklamie kolekcji oprócz duetu znanych polskich projektantów – Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego – zobaczyć można także Agatę Zwolińską, wieloletnią projektantkę Ochnika. Zdjęcia wykonała Marlena Bielińska. Przed obiektywem stanęli także trzej profesjonalni modele. Za stylizacje odpowiadała Agnieszka Ścibor.

– Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że mogliśmy zaprojektować dla OCHNIK jubileuszową kolekcję specjalną, tym bardziej, że równo 10 lata temu mieliśmy już okazję pracować przy innym wspólnym projekcie – powiedzieli Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski.

Warto dodać na koniec, że kolekcja stworzona została w tym roku z okazji 30-lecia istnienia marki OCHNIK.

Wybierzecie się na zakupy?

 

Redakcja Zegarki i Moda

*Zdjęcia pochodzą ze strony www.ochnik.com

 

Zobacz także:  

Galanteria – pomysł na prezent pod choinkę dla niej i dla niego

Płaszcze damskie. Przegląd jesienno-zimowych trendów

Proponowane w tej kategorii

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany Required fields are marked *