Początek nowego sezonu wyznacza tęsknota za doskonale skrojonymi ubraniami „do biura”, dodającym mocy stylowym uniformem, który podkreśli nasz charakter, pozwoli nam poczuć siłę i sprawczość oraz da wyraz modowej stronie naszej osobowości. W kolekcji Patrizia Aryton Back To Office na sezon JZ24 znajdziemy propozycje nowoczesnych biznesowych looków – doskonałych gatunkowo i świetnie skrojonych.

Back To Office

Kolekcja Back To Office to propozycje prosto z mediolańskich pokazów mody – nowoczesne formy oraz najwyższa jakość materiałów i wykończeń – w tych kwestiach marka nigdy nie idzie na kompromis. W kapsule znajdziemy kroje, które wyrażają pewność siebie noszących je kobiet – podkreślone ramiona i talia oraz formy oversize. W kolekcji wielką rolę odgrywają kolory – kobalt, czyli królewski niebieski, największe wrażenie robi w total lookach.

W kapsule znalazł się długi wełniany płaszcz doubleface w tym odcieniu, podkreślający sylwetkę, zgodny z obowiązującymi trendami wełniany garnitur, krótki kaszmirowy kardigan, miękka, otulająca sukienka ze szlachetnej mieszanki kaszmiru z wełną merynosa oraz szmizjerka. Można nosić je razem lub miksować z innymi projektami z kolekcji.

Wielki powrót wzoru tenis

Kolejnym hitem kaspuły Back To Office jest tenis – ten sezon to wielki powrót tego szlachetnego wzoru. Paski zdobią tkaniny, z których uszyto elegancki oversizowy garnitur z dwurzędowym zapięciem, a także dyplomatkę w nowoczesnej interpretacji. Miłośniczki total looków mogą uzupełnić stylizację koszulą w biało-czarne paski z kontrastowymi wykończeniami.

Wśród trendów na sezon jesień-zima 2024 zachwycił mnie wszechobecny kobalt. To odcień, który doskonale podkreśla szlachetność wełny i pięknie łączy się z moim ulubionym kolorem camelowym. Royal Blue robi wrażanie i dodaje mocy, to idealna barwa dla zdecydowanych oraz pewnych siebie kobiet biznesu.” – mówi Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektorka kreatywna marki Patrizia Aryton.

Dodaje, że przewodnim motywem biznesowej kapsuły jest tenis. – „To wzór z męskiego klasycznego garnituru, który doskonale podrasowuje kobiecą biznesową garderobę. Jest niezwykle twarzowy, bezpretensjonalny i elegancki zarazem. Gwarantuje prawdziwie modowy efekt.” – podkreśla Patrycja Cierocka-Szumichora.

Patrizia Aryton

Dyrektorka kreatywna marki nie rezygnuje z flagowych odcieni Patrizia Aryton, które tak cenią jej klientki – bazą i rdzeniem kapsuły Back To Office są okrycia wierzchnie w kolorach camelowym, granatowym, czarnym i szarym – te doskonale skrojone płaszcze, kurtki i dyplomatki, są nieodzownym elementem DNA marki Patrizia Aryton. 

Misją Patrycji Cierockiej-Szumichory jest tworzenie ponadczasowej mody na lata, dlatego ubrania z nowej kolekcji doskonale komponują się z projektami z poprzednich sezonów. Patrizia Aryton od lat komponuje szafy kapsułowe współczesnych kobiet biznesu, a w tym sezonie jej klientki zachwycą się interesującą nowością w portfolio marki – zgodnym z najnowszymi trendami płaszczem uszytym z tkaniny suri alpaca, inspirowanym oversizowym żakietem z mocno poszerzonymi ramionami. 

W kolekcji zobaczymy również klasyczne garnitury z najwyższej jakości wełny dziewiczej, swetry i sukienki z wełny merynosowej z dodatkiem kaszmiru, okrycia wierzchnie z alpaki, kaszmiru i wełny baby camel.

Kolekcja Back To Office dostępna jest od 28 sierpnia 2024 w salonach firmowych Patrizia Aryton oraz na stronie internetowej marki.

Po więcej nowości ze świata mody zapraszamy tutaj – Moda.

*Materiały prasowe marki Patrizia Aryton

Redakcja Zegarki i Moda