
Zegarmistrzostwo jako sztuka mierzenia czasu, ewoluowało na przestrzeni wieków. Wśród marek zegarków, jedną z tych, które łączą bogatą tradycję z nowoczesną innowacją, jest szwajcarska firma Tissot.
Od ponad 150 lat marka ta zdobywa uznanie na światowym rynku dzięki doskonałej jakości, precyzji oraz nieustannej chęci przekraczania granic technologii zegarmistrzowskiej.
Historia marki
Tissot, założony w 1853 roku w Le Locle, rodzinnej miejscowości zegarmistrzostwa, szybko stał się kluczowym graczem w tej prestiżowej branży. Jego początki związane są z pasją do doskonałego rzemiosła, które przekłada się na każdy zegarek noszący znak tej marki.
Producent od zawsze kładł nacisk na tradycję – jednocześnie śmiało eksplorując nowatorskie podejścia do produkcji zegarków.
Jedna zasada jednak pozostała niezmienna – Tissot zawsze wierzył, że elegancja i precyzja nie powinny być zarezerwowane tylko dla nielicznych. Dlatego firma oferuje szeroki asortyment zegarków, obejmujący różnorodne style.
Mowa zarówno o zegarkach klasycznych z automatycznym naciągiem, kończąc na modelach kwarcowych o sportowym zacięciu. Niezależnie od tego, czy jesteś miłośnikiem tradycji czy poszukujesz nowoczesności, Tissot ma coś specjalnego dla Ciebie.
Focus Forward – prosto z ulic Warszawy
W ostatnich dniach Tissot pochwalił się najnowszą kampanią wizerunkowo – produktową, w której przedstawiono dwa modele – znany model PRX 35 mm oraz nową odsłonę zegarka Le Locle. Marka skierowana jest do osób, które w sposób wytrwały dążą do realizacji swoich planów, nie zważając na pojawiające się przeszkody.
Ten motyw został również przemycona do narracji reklamy, w której główny bohater przemierza ulice Warszawy [sic!] zmierzając do celu, nie zwracając uwagi na pojawiające się banery i reklamy na budynkach.
Reklama została nagrana w stolicy Polski, dzięki czemu możemy zauważyć charakterystyczne elementy warszawskiej architektury. Miasto ma jednak nawiązywać do każdego innego miasta na świecie, pozwalając odbiorcom na pełną identyfikację z głównym bohaterem.
Dwóch bohaterów – model Tissot PRX 35 mm i Tissot Le Locle
W reklamie pokazane zostały dwa modele, które są dostępne w sprzedaży w Polsce. Pierwszy to znany model PRX 35 mm, z tarczą w kolorze błękitu Tiffany.
Jednak prawdziwie zaskakuje model Tissot Le Locle 20th Edition, który powstał równo 20 lat po swoim pierwowzorze.
W kolekcji pojawiły się dwa modele – damski i męski, które różnią się detalami. W oby zegarkach zastosowano mechanizm Powermatic – w przypadku zegarka dla panów – wersja 80., w przypadku zegarka dla kobiet mówimy o mechanizmie Powermatic 48.
W obu mechanizmach zastosowano sprężynę balansu Nivachron TM, która zabezpiecza go
przed wpływem oddziaływania pola magnetycznego.
Ciekawostką jest tarcza, która posiada charakterystyczny wzór na tarczy zegarka – Clous de Paris, stanowi on ciekawe tło dla niebieskich wskazówek w kształcie listków.
Dodatkowo w modelu damskim w roli indeksów umieszczono 8 diamentów.
Zegarki posiadają 30 metrową wodoszczelność, a każdy zegarek wydawany jest z dodatkowym skórzanym granatowym paskiem.
Tissot dąży wciąż do przodu
Tissot to nie tylko marka zegarków – to historia, tradycja i nieustające dążenie do perfekcji. Marka bardzo dba o to, żeby przekazywać również potrzebę każdego z nas do wyrażania swojej indywidualności i stylu – wychodząc naprzeciw prezentując modele, które są niezwykle zróżnicowane.
Kasia Wójcik
Zainteresowała Cię marka Tissot? Szukaj więcej informacji w naszych innych artykułach – zegarki Tissot.