Constance Jablonski, urodzona we Francji supermodelka o polskich korzeniach, została twarzą najnowszej kolekcji marki Lasocki dostępnej w sklepach CCC.
Tłem dla wiosenno-letniej kolekcji Lasockiego stały się malownicze plenery Katalonii.
Przed obiektywem Mateusza Stankiewicza stanęła Constance Jablonski – francuska supermodelka zajmująca wysokie miejsce w modowej czołówce. Jablonski była twarzą kampanii reklamowych dla znanych marek i projektantów oraz pojawiała się na okładkach wielu magazynów – w ostatnim czasie na okładce „Vogue Polska”. W sesji dla marki Lasocki towarzyszą jej m.in. Maja Zimnoch – wschodząca gwiazda polskiego modelingu oraz Francesca McGill – 60-letnia tancerka, aktorka i modelka.
Lasocki na sezon wiosna/lato 2021 stawia na wygodę
Marka Lasocki w swojej kolekcji na sezon wiosna/lato 2021 stawia na ponadczasową naturalność i prostotę, nawiązując przy tym także do sezonowych trendów, choćby do stylistyki lat 70-tych.
W ofercie znajdziemy obuwie i galanterię dla pań, panów jak również linię dziecięcą.
Damska kolekcja oferuje buty i dodatki na wiele okazji m.in. eleganckie czółenka, baleriny, mokasyny, sneakersy w stylu retro, sandałki czy klapki – te ostatnie w wersji płaskiej lub na koturnie. Linia utrzymana jest w stonowanych kolorach: beżowym, kremowym, karmelowym i piaskowym.
Buty dopełniają torebki utrzymane w podobnym klimacie: shopperki i pikowane listonoszki w neutralnych odcieniach, miękkie worki, modele o geometrycznym kształcie czy kuferki w stylu vintage.
Oferta dla panów jest utrzymana w podobnym, minimalistycznym stylu, który sprawdzi się nie tylko podczas wakacyjnego wypoczynku. W kolekcji znajdziemy zarówno eleganckie półbuty, jak również sneakersy w sportowym stylu z białą lub kontrastującą podeszwą.
Linia dla dzieci została stworzona przede wszystkim z myślą o wygodzie najmłodszych – skórzane sandały na miękkiej i elastycznej podeszwie oraz wygodne sneakersy, doskonałe do różnorakich dziecięcych zabaw. Dominują pozytywne odcienie: pastelowa zieleń, cytrynowy sorbet i soczyste jabłko oraz ozdobniki w postaci frędzli.
Agata Gortat – Wojakowska
*zdj. kampanii reklamowej: fot. Mateusz Stankiewicz