„TIMELESS FEMININITY ” oznacza ponadczasową kobiecość. Właśnie taka jest najnowsza kolekcja polskiej marki TATUUM. Elegancka, uszyta z wysokiej jakości materiałów, a przy tym praktyczna i wygodna. Twarzą najnowszej kampanii marki TATUUM została modelka i bizneswoman – Bogna Sworowska.
TATUUM Timeless Femininity – kolekcja ubrań, która dodaje pewności siebie
Sama kolekcja nawiązuje do idei szafy kapsułowej, będącej jednym ze znaków rozpoznawczych minimalizmu. Koncepcja ta opiera się o garderobę składającą się z bazowych ubrań, dobranych krojem do sylwetki, a kolorystyką do typu urody. Podstawowym założeniem jest współgranie poszczególnych elementów „kapsuły”, tak aby można było zastosować zasadę „miksuj i łącz”.
Tutaj możecie poczytać więcej o zasadach jej tworzenia: Królowa minimalizmu – szafa kapsułowa – jak ją stworzyć?
Jakiego rodzaju ubrania wchodzą w skład kolekcji?
„TIMELESS FEMININITY” pozwala na stworzenie szafy kapsułowej.
Ponadczasowe kolory: czarny, biały, czerwony oraz beżowy umożliwiają sporą liczbę kombinacji stylizacyjnych. Ołówkowa spódnica, spodnie cygaretki z kantem i nieco luźniejsze chinosy to klasyka biurowej elegancji. Całości dopełniają dopasowane bluzki i golfy oraz czarny żakiet. Niewątpliwym plusem jest duży wybór rodzajów dekoltów, między innymi w „V”, karo czy w łódkę.
Nieco mniej formalny charakter mają pozostałe części składowe kolekcji – lejące koszule, szmizjerki i kimonowe sukienki w uniwersalnych kolorach. Warto również zwrócić uwagę na model z autorskim akwarelowym printem. Kilka pozostałych elementów jest w luźniejszym stylu – są to dzianinowe bluzki, spodnie z lampasem, dresowa sukienka i sweter w typie oversize. Całości dopełnia torba typu shopper i odzież wierzchnia – puchowa kurtka oraz pikowany płaszcz.
Kolekcja „TIMELESS FEMININITY” to zgodnie z założeniami szafy kapsułowej ubrania uszyte z wysokiej jakości materiałów – bawełny i ekologicznej wiskozy.
Warto podkreślić, że niektóre z ubrań zostały uszyte w Polsce.
„Power dressing”
Koncepcja zestawu została oparta o założenia tzw. „power dressing”, czyli ubrań, które dodają pewności siebie, siły i wewnętrznej motywacji. Nurt ten został spopularyzowany w latach 80. XX wieku, a jego elementami były garsonki, garnitury damskie, koszule i wszelkie ołówkowe kroje sukienek i spódnic.
„Pamiętaj, że power dressing to noszenie tego, co sprawia, że czujesz się silna i pewna siebie. W dzisiejszych czasach nie ma twardych zasad tworzenia stylizacji na bazie tego stylu. Najważniejsze jest to, że Ty czujesz się dobrze!” – mówi Bogna Sworowska.
Bogna Sworowska – znana polska modelka
Bogna Sworowska jest znaną polską modelką, która w 1987 roku zdobyła tytuł II Wicemiss Miss Polonia i Miss Foto. Jako wzięta bizneswoman była rzecznikiem prasowym stacji telewizyjnej TVN i prowadziła agencję public relations. Po 30. latach wróciła do modelingu, już jako dojrzała modelka, nawiązując współpracę z agencją Selective Management.
TATUUM – polska marka modowa dla kobiet
TATUUM to polska marka modowa dla kobiet, która została założona ponad 25 lat temu. Jej znakiem rozpoznawczym jest jakościowe krawiectwo, staranny dobór materiałów i oryginalne wzornictwo. Wcześniejszymi ambasadorkami firmy odzieżowej była Maria Sadowska i Julia Pietrucha.
Obecnie marka posiada prawie 100 salonów w Polsce i za granicą m.in. w Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
TATUUM Timeless Femininity – dostępność
Kolekcję „TIMELESS FEMININITY” można kupić w oficjalnym sklepie internetowym TATUUM oraz w salonach stacjonarnych.
Karolina Kamińska – Lipińska
*Zdjęcia: materiały prasowe marki TATUUM