Time is what you make of it – to Ty decydujesz o swoim czasie. Oto przekaz najnowszej kampanii Swatch. Kampania promocyjna to coś więcej niż zwykła opowieść; to wezwanie do działania, aby jak najlepiej wykorzystać czas w każdym momencie życia, zarówno w ważnych chwilach, jak i na co dzień.

Zgodnie z przesłaniem kampanii to, z kim spędzasz czas i co z nim robisz w ułamku sekundy, przez miesiące czy lata, decyduje o tym, kim jesteś. Więc spraw, aby był to niezapomniany czas.

Czas jest naszą najcenniejszą walutą. Korzystamy z niego w każdej sekundzie życia, lecz nigdy nie wiemy, ile dokładnie go mamy. To jak nim dysponujemy ma duże znaczenie – powiedział Bernardo Tribolet, wiceprezes ds. marketingu w Swatch International.

– Dzięki szybkiej decyzji możemy znaleźć miłość na całe życie. Nasza kampania pokazuje, jak różne osoby na świecie odnajdują się w tej i innych sytuacjach. Życie to zbiór chwil, a dzięki Swatch niezapomniane wspomnienia na zawsze pozostaną z Tobą.

Kampania promocyjna z kultową piosenką „Non, je ne regrette rien” legendarnej Edith Piaf w tle przypomina, że każda decyzja jest osadzona w czasie, i kiedy on upłynie, staje się przeszłością.

Swatch pragnie, aby ludzie żyli bez obaw i nie byli zależni od opinii innych osób, lecz wykorzystywali chwile i odważnie korzystali z każdej okazji, jaką przynosi im życie – bez żalu!

Kampania pokazuje to, co ludzie robią ze swoim czasem.

Jedna z bohaterek wychodzi ze swojej strefy komfortu i zmienia się w całkowicie inną osobę w ciągu zaledwie 40 minut dzięki zafarbowaniu włosów na niebiesko.

Zobaczymy także zawodową pięściarkę i jej słynne uderzenie trwające ¼ sekundę oraz artystkę, która przez 27 dni tworzyła swoje najnowsze dzieło.

Czas jest względny.

Czas zapewnia perspektywę.

Czas jest przeszłością, przyszłością, ale to, co się naprawdę liczy to tu i teraz.

Swatch chce, abyś pamiętał(a), że ostatecznie to Ty decydujesz o swoim czasie!

Kolejne odsłony kampanii będą się pojawiać w kanałach mediów społecznościowych Swatch oraz w sklepach.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.swatch.com.

Redakcja Zegarki i Moda
*mat. pras. Swatch

Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki SWATCH znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu – SWATCH.

Baner